Friday 17 October 2014

GAJI RM1 TETAPI ELAUN RM15 JUTA!!! SKIM GAJI APA NI? NI DEKAT NEGARA PASIR BERDENGUNG KOT???

FAEKAH BAKAL DEDAH BAGAIMANA ANWAR IBRAHIM DAPAT GAJI RM1 TETAPI ELAUN RM15 JUTA

















Anwar Ibrahim tidak mampu langsung menjawab persoalan bagaimana dia bergaji seringgit tetapi mempunyai elaun RM15 juta yg dibayar daripada duit rakyat Selangor dalam satu soalan di Dewan Rakyat. Anwar Ibrahim sebaliknya mengarahkan agar Azmin Ali menjawab bagi pihaknya.

Perkara sudah lama diperkatakan tetapi ketika itu, Khalid Ibrahim yg ditekan oleh Anwar Ibrahim agar menyembunyikan perkara sebenar, menafikan Anwar Ibrahim mendapat peruntukan sebanyak itu.

Namun Faekah Hussin yang sudah keluar dari PKR, mula mendedahkannya. Bagaimanapun, Faekah tidak dapat memberikan perinciannya memandangkan perkara itu dalam siasatan SPRM yang mana turut melibatkan Azmin Ali dan Anwar Ibrahim serta konco-konco mereka yang terlibat menyonglap duit rakyat Selangor.

Sehingga kini, Anwar Ibrahim yang cukup kuat menyaman sesiapa sahaja yg dilihatnya tidak mampu memberikan bukti-bukti kukuh, langsung tidak berani berbuat apa-apa kepada Faekah Hussin yang sangat rapat dengan pentadbiran Khalid Ibrahim, bahkan menjadi sebahagian daripadanya.
Faekah Hussin juga merupakan CEO MBInc yang banyak tahu tentang peredaran duit rakyat Selangor serta projek-projek yang disapu oleh kroni-kroni Anwar Ibrahim dan Azmin Ali.
Pada ketika Pakatan Rakyat yg diketuai oleh Anwar Ibrahim sedang sibuk tentang peruntukan PERMATA, haram tak sepatah pun Anwar Ibrahim dan para macainya yg berani bercakap tentang elaun RM15 juta yang disapu oleh Anwar Ibrahim. Tiada sesiapa pun yang berani mencabar Faekah Hussin untuk menarik kembali kenyataannya.
Malah Anwar Ibrahim sendiri tidak mampu langsung menjawab apabila terkena ke batang hidungnya sendiri, sebaliknya cuba menggunakan bonekanya yang menjadi Menteri Besar Selangor, Azmin Ali untuk menjawab setelah mereka berjaya mencari kelemahan dan penyelewengan yang dilakukan oleh Faekah Hussin.
Atau dengan kata-kata lain, perkara fitnah yang boleh dikenakan kepada Faekah Hussin.
Sebenarnya ramai yg sudah tidak sabar untuk mendengar penjelasan daripada Faekah Hussin berhubung GAJI SERINGGIT, ELAUN RM15 JUTA itu.
Apabila SPRM terlalu lambat bertindak ke atas laporan dan penyerahan fail-fail penyelewengan yang dibuat oleh Khalid Ibrahim pada penghujung hayatnya sebagai Menteri Besar Selangor tidak lama dahulu, penjelasan dan penerangan daripada Faekah Hussin yang banyak tahu tentang fail-fail penyelewengan tersebut amat diperlukan.
Dan dengar khabarnya, Faekah Hussin sudah bersedia untuk menerangkan kenyataannya tentang GAJI SERINGGIT, ELAUN RM15 JUTA, keistimewaan yang dimiliki oleh Anwar Ibrahim dan disambung oleh Azmin Ali. - Sumber Cucu Tok Wan

4 comments:

awang cadoi said...

sama la gaji ahli dewan negara dan pak menteri2 nak dinaikan.sedangkan gaji dah tinggi belum termasuk pengerusi sana sini dan elaun2nya.manakala gaji kakitangan bawahan tak dipandang kalau mengikut kata sahidan kasim hanya org atasan perlu gaji lebih sedangkan kakitangan bawahan mcm mana.yg nak dikaji gaji2 pak menteri dan yg menanggung beban rakyat bawahan.

Anonymous said...

Faekah tembak burung ngan peluru & bunyinya skali. Awak tembak, cuma hanya ada bunyi saja. knapa Xda peluru? Awak berikanlah bukti, jgn jadi pengasut, mecah belahkan rakyat. X cukup makan kah?

awang cadoi said...

nak bukti apa lg tak tengok ke bajet baru nie.nampak sangat Anom 10:21 hanya menyokong BN tp ketinggalan zaman dan masih duduk dibawah tempurung kelapa busuk.Yg tak cukup mkn Pak Menteri2 sempena ambil dari kata2 Dato Sri sahidan kasim.

Anonymous said...

Nampak sangat org UMNO ni hanya menyokong membuta tuli.sebab itulah Rakyat dikenakan.Aku sokong Awang Cadoi.