Monday 14 April 2014

UMNO MATI MELAYU BERSEMADI MEREMPAT DI BUMI SENDIRI!!!









Foto Saiful Redza Salim.


Foto Saiful Redza Salim.


Foto Saiful Redza Salim.




Apa nak buat....macai-macai ni semua telah mengkepala lututkan otak mereka. Mereka lupa peranan DAPpigs sewaktu 13Mei 1969 dulu. 


Berapa banyak darah melayu dan cina yang tidak berdosa mengalir kat KL masa tu disebabkan oleh perbuatan parti hasutan rasis DAPpigs ni....
SUNGGUH BANGSAT DAN CELAKA BANGSA KU YANG BERSEKONGKOL DENGAN DAP LAKNATULLAH.INI SEMUA KERANA SENTIMEN KEBENCIAN YANG DITANAM OLEH PEMIMPIN MELAYU DARI PAS DAN PKR YANG GILAKAN KUASA DAN KEDUDUKAN.

LANTAS MENJADIKAN AGAMA DAN BANGSA SEBAGAI GADAIAN.SEANDAINYA BANGSA KU HANCUR DAN TIDAK LAGI MENJADI TUAN DI BUMI BERTUAH INI SEMUA ITU ADALAH ANGKARA GEROMBOLAN MANUSIA PKR DAN LEBAI RAKUS DALAM PAS.


DAN KEPADA MEREKA KITA PERLU LETAKKAN KESALAHAN INI.INSAFLAH BANGSA KU.KITA TIDAK SEKAYA BANGSA LAIN,EKONOMI BANGSA KITA TAK SEHEBAT MEREKA, KECERDIKAN DAN INTELEKTUAL PUN KITA JAUH DARI MEREKA.


APA YANG KITA ADA HANYALAH SECEBIS KUASA (UMNO ) TEMPAT KITA BERGANTUNG DAN BERPEGANG HARAP.ITULAH TONGKAT KERAMAT YANG KITA ADA.SEANDAI TONGKAT ITU KITA PATAHKAN ATAU DIPATAHKAN,MAMPUKAH KITA BERDIRI SEPERTI HARI INI.


APAKAH KITA TERUS MENGEMIS SIMPATI KEPADA INSAN BUKAN SEAGAMA DAN SEBANGSA DEMI SURVIVAL KITA DAN ANAK CUCU KITA NANTI???


PERCAYALAH, SEANDAINYA UMNO ITU JATUH DAN HILANG MAKA BANGSA KITA JUGA DITIMPA MALAPETAKA YANG MAHA HEBAT.


USAH BERGANTUNG HARAP PADA PAS DAN PKR APATAH LAGI DAP KERANA MEREKA TIDAK MAMPU DAN TIDAK AKAN MELAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB MEMBELA BANGSA MELAYU DAN AGAMA ISLAM!!! 


PERCAYALAH BANGSA KU HANYA UMNO LAH TONGKAT KITA UNTUK KINI DAN SELAMA NYA!!!SEBAB ITULAH DAP MENGGUNAKAN PELBAGAI CARA MEMBURUKKAN IMEJ UMNO DI MATA RAKYAT!KERANA DAP TAHU NAK MENJATUHKAN KUASA POLITIK MELAYU MESTI HAPUSKAN UMNO!


PAS DAN PKR,DAP TAK HERAN KERANA MEREKA BOLEH DIJINAKKAN DENGAN MUDAH!

9 comments:

usin malaun said...

melayu dah lama merempat dibumi sendiri.org kampung mohon tanah nak tanam getah dengan buat rumah sebab duduk dirumah org tua tak diluluskan lepas tu tanah yang dipohon dapat ke dompok sebab dia ada kuasa dan duit.bangang punya puaka2 umno.

Anonymous said...

Jika Amano mati Melayu tak mungkin merempat.

Melayu akan sedar dan bangun dari lena yang panjang.

Sedar telah ditipu oleh pemimpin dan anak beranak beragama Islam yang kaya raya. Yang bersekongkol bersama bukan Islam menghabiskan tanah dan duit negara terutama hak orang Melayu sendiri.

Bangun bersama2 bangsa lain yang setuju bersama membangunkan negara. dibawah pemerintahan Islam yang adil.

Anonymous said...

9:38

Eh ye ker khalifah guan eng dan karpal pusing setuju dgn pas?

Cer ko baca komen Karpal,surendran,ahli majlis tertinggi dap tentang hudud yng nk dibentangkn di Kelantan.

Korang ni masih tertidur krn dicandukn dgn konsep tahaluf siyasi yng menjadikn pas parti angguk sahaja.

Kutukandewata said...

usin yang di hormati,

cuba berikan saya bukti atau dokumen yang menyokong kenyataan saudara tadi untuk saya semak dan ambil tindakan seterusnya!

saya nak tahu juga tanah mana yang kebas dan sapu kerana itu adalah penyalahgunaan kuasa!

tolong saya ye untuk dapatkan bukti!

Anonymous said...

Tanah rezab melayu di tapah di bagi pada mca untuk buat UTAR, beratus ekar tu masa zaman tajol jadi mb. ini baru satu contoh...

Kutukandewata said...

masa pr memerintah perak banyak tanah dapat ke cina 999 tahun.ini pun satu contoh bila cina ada kuasa dan pas serta pkr hanya boneka! sedarlah!

Anonymous said...

masa pr perintah, tanah tu dah cina duduk sejak zaman blum merdeka, itu pun sebesar tapak lot rumah je. Masa british, org Melayu telah di beri tanah rezab melayu seluas 3 juta hektar tapi stelah umno perintah lebih 50 tahun tanah tu tingal 1 juta hektar, tampa di ganti balik.So mana pegi? lu pikir lah sndiri.

Satu lagi kau tukar lah nama tu, dewata tu makna nya tuhan hindu yg menjaga semua penjuru kuil.Sedarlah

Anonymous said...

Anon 9.38. Al Quran menyuruh kita bekerjasama dengan Orang bukan Islam yang menerima cara Islam. Betul Tak???

Kalau begitu, kenalah yakin ADANYA bukan Islam yang akan bekerjasama. Ulang sekali lagi .....ADA YANG AKAN BEKERJASAMA. Pada masa sama kenalah berusaha.

Kalau tidak yakin firman ALLAH .... pegi main jauh2....

Dah MCA sah tak terima, begitu juga amano yang ada ahli bukan Islam. DAP secara amnya boleh duduk bersama Pakatan. Memang susah sikit sebab mentaliti mereka tak pernah dididik sejak dulu.

Almaklumlah ikut ajaran amano dari dulu. Hudud tu potong tangan.Tahulah pemimpin PAS dan PKR berbincang macamana nak uruskannya.

Cuba try kasi pemerintahan kepada Pakatan satu penggal. Ada berani???????

Tak hilanglah Melayu. Jangan risau Sultan kan ada.

Sebenarnya ko yg sebenarnya tak faham kenyataan Karpal. Hudud cuba dipermainkan oleh barisan yg konon nak sokong hudud di Kelantan.

Anonymous said...

Sabar anon 11.36. Memang melayu dulu banyak agama Hindu. Percaya dewa2. Berikanlah bukti2 dan hujah yang bernas.

Sedangkan raja tanah melayu yang hindu boleh terima Islam. Inikan orang yang dah Islam. Tentu mereka akan sedar dari penipuan dan lakonan oleh parti yang pemimpinnya kata parti berbaik dengan syaitan tu.

Baru mereka sedar Islam itu luas. Bukan hanya tentang mencarut, makian, fitnah dan cerita seks shaja.