Tuesday 8 April 2014

PAS!!! TUNGGU APA LAGI???TUNGGU HANYUT DI LAUTAN HINDI??? TUNGGU BERJAYA NYA TAHALUF SIYASI!!!!


Wajah Sebenar Puak DAP,Sepakat Umum Tolak Hudud PAS.



LUMPUR, 8 APRIL : Tindakan PAS untuk melaksanakan hukum Hudud di negeri Kelantan kini telah mendapat tentangan yang hebat dari sekutunya iaitu DAP.

DAP melalui Karpal Singh yang juga merupakan Ahli Parlimen Bukit Gelugur dengan lantangnya mengkritik tindakan kerajaan negeri pimpinan PAS tersebut.

Dalam satu sidang media, Karpal menegaskan bahawa DAP secara sebulat suara menentang perlaksanaan hukum Hudud tersebut.

Beliau turut menegaskan bahawa Parlimen tidak boleh meluluskan perlaksanaan Hudud di dalam negara ini dan turut menegaskan bahawa Dun Kelantan tidak mempunyai kuasa untuk mendapatkan kelulusan enakmen ini dari pada Parlimen.

"38 Ahli Parlimen DAP tidak boleh menyokong usaha Pas ini atas dasar kepentingan negara."Saya telah berkata berkali-kali, dan saya ulangi, Parlimen tidak boleh meluluskan pelaksanaan ini," ujar Karpal kepada media.

Tindakan UMNO yang menyokong perlaksanaan hukum Hudud di Kelantan turut mengundang kemarahan Karpal. Beliau dengan lantangnya menuduh bahawa PAS dan UMNO hanya bermain politik untuk menarik sokongan Melayu.

"Ini berdasarkan kenyataan Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yakob yang menegaskan Pas akan mendapatkan sokongan Parlimen untuk merealisasi hudud di negeri tersebut dan disokong pula oleh Ahli Parlimen Umno dari Kelantan", tegasnya lagi.

Karpal dan DAP dilihat begitu fobia dengan undang-undang Islam yang cuba di bawa PAS ke Kelantan sehingga menuduh bahawa jika Hudud ini diluluskan ianya telah membuktikan bahawa Parlimen tidak mengikut perlembagaan.

"Jika ini berlaku, bermakna undang-undang akan memusnahkan salah satu struktur asas perlembagaan," tambahnya lagi.-UtaraNews.com.



kutukan dewata:

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH,JELAS DAN NYATA SEKALI BAHAWA DAP BUKANLAH KAWAN PAS!

HANYA PAS YANG TERHEGEH-HEGEH NAK BERKAWAN DENGAN DAP!

AKHIRNYA PAS TERTIPU SECARA GHAIB OLEH DAP.DAP MENAMBAH KERUSI,PAS GIGIT JARI HILANG 7 KERUSI.BEGITU BERKESAN TAHALUF SIYASI!!!

KALAU KITA NASIHATKAN ORANG PAS TENTANG BAHAYANYA DAP KEPADA UMAT MELAYU,UMAT ISLAM MEREKA AKAN MAARAH DAN BERIA-IA SANGAT MEMBELA DAP SAMPAI KE TAHAP PENYEMBAHAN BERHALA DAP!KESIAN PAS YANG SEMAKIN JAUH   TERSESAT DI LAUTAN HINDI!!!

UMNO YANG BERSEMBAHYANG,BERPUASA,BAYAR ZAKAT,NAIK HAJI DAN MENJIWAI SUNNAH WAL JAMAAH DITUDUH TOLAK ISLAM!

DAP MAKAN BABI SETIAP HARI,MINUM ARAK SEAIR KOPI,BERZINA TAK KIRA MASA DI ANGKAT DISANJUNG,MENYOKONG MENYOKONG PERJUANGAN ISLAM!

PAS SUDAH SESAT DI ATAS KOMPAS,SUDAH HILANG DI ATAS PETA,SUDAH KEBULUR DI KEPUK PADI DAN SUDAH TERLALU DAHAGA DI AIR TERJUN  NIAGARA FALL!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kalau betul PAS terhegeh2 nak joint DAP. Begitulah juga Umno dengan MCA.

Tapi perbezaannya. PAS DAP dll parti, tiada penipuan atau hilang harta Melayu. Yang menipu ditendang.

MCA UMNO dll parti, rezab Melayu dah berkurangan. Islam dah berani di tentang. Yang menipu disanjung.

Ketidakfahaman tentang Islam oleh DAP dan orang cina lain ni pun hasil tarbiah BARISANlah juga. Bukan dorang nak bagi maklumat yang betul. Yang dorang maklum Islam=potong tangan.

Patutnya alim ulama barisan dah berjaya didik atau beri penerangan kepada masyarakat bukan Islam sejak merdeka dulu. Tapi asyik membodek ja.

Tahulah pemimpin PAS menangani masalah tuh. InsyALLAH, kerana niat mereka bukan habuan ringgit atau kejayaan anak cucu mereka. Jangan Risau.

Pilih nak status quo atau buat perubahan.