Wednesday, 16 April 2014

OH ULAR,OH ULAR KENAPA ENGKAU TIPU?MACAM MANA AKU TAK TIPU, MEMANG PERANGAI AKU,MEMANG PERANGAI AKU!!!



PAPA SAKIT TAK DAPAT BUAT SIDANG MEDIA - NURUL IZZAH.


























Anwar Ibrahim, 67 tahun, dikatakan tidak sihat dan tidak dapat hadir dalam program Himpunan Reformasi 2.0 yang dijadualkan di Dataran Kg Tok Dagang, Ampangan, Seremban semalam.“Maaf- saya kurang sihat. Nurul Izzah ganti (saya), insya Allah,” kata Anwar dalam twitternya. 

Menurut anaknya Nurul Izzah, "Papa minta maaf, Papa tidak dapat hadir untuk buat sidang media kerana papa masuk hospital sakit kuat".

Anwar Ibrahim sebelum ini telah berjanji kepada rakyat Malaysia bahawa beliau akan membuat sidang media tergempar untuk mendedahkan lokasi sebenar pesawat MH370 yang hilang sejak sebulan yang lalu.
SungaiRapatOnline

Friday, April 11, 2014

PAPA SAKIT TAK DAPAT BUAT SIDANG MEDIA - NURUL IZZAH

Anwar Ibrahim, 67 tahun, dikatakan tidak sihat dan tidak dapat hadir dalam program Himpunan Reformasi 2.0 yang dijadualkan di Dataran Kg Tok Dagang, Ampangan, Seremban semalam.“Maaf- saya kurang sihat. Nurul Izzah ganti (saya), insya Allah,” kata Anwar dalam twitternya, 10 April. 

Menurut anaknya Nurul Izzah, "Papa minta maaf, Papa tidak dapat hadir untuk buat sidang media kerana papa masuk hospital sakit kuat".

Anwar Ibrahim sebelum ini telah berjanji kepada rakyat Malaysia bahawa beliau akan membuat sidang media tergempar untuk mendedahkan lokasi sebenar pesawat MH370 yang hilang sejak sebulan yang lalu.
SungaiRapatOnline

-JJ-

7 comments:

Anonymous said...

Jatuh satu, seribu yang lain akan bangun. Barisan kabinet takkan senang2 hidup walau kaya raya.

Kutukan Dewata said...

bangunlah seribu kalau buat masiat tak ada maknanya!bangun seribu kalau amalan bagus,maka baguslah negara kta!yang penting negara aman!dia orang kaya rezeki allah beri walau haram ke halal ke tetap allah yang beri kerana rezeki manusia adalah hak mutlak allah!tapi barang di ingat allah cipta syurga dan neraka bukanlah kerja yang sia2!

Anonymous said...

Kata papa anugerah tuhan semasa di temuramah sebuah stesen tv china KALAU dia berkuasa mh370 boleh cari dalam masa 1 saat....!!!!!!!!!
Satu saat..perghhhhhhh.

Tapi mulut papa mesti lopong kalau wartawan tu tanya balik berapa saatkah jam omega boleh di jumpai walaupun anwar sememangnya berkuasa didalam rumahnya di bukit segambut.

Dah bertahun janji nak tunjuk jam omega lagi mau sembang pasal mh370 hahaha.

Budak bodoh PR boleh lah ko kelentong oiiii

Anonymous said...

Bang. Negara kita sekarang aman kah??? Atau kroni and the geng je yang aman sebab mampu gajikan escort.

Bagus. Jangan risau, selagi kita mati dalam Islam masuklah kita ke syurga.

Cumanya adakah didunia ni kita menyokong kumpulan nak keadilan atau kumpulan nampak macam nak adil, tapi pusing sana sini.

Itulah yang membezakan kita dalam PERJALANAN ke syurga yang bang sebut tu. Seksaan di akhirat tu dahsyat. Orang Malaysia ni tak berapa takut neraka kerana jarang dibincangkan.

Ustaz amano, kalau ceramah jarang sentuh bab ni sebab sibuk membodek.

Pada semua yang terbaca. Mati itu pasti. Sebelum mati mari kita berubah untuk anak cucu masa depan.

Kutukan Dewata said...

YANG PENTING JAGA AKHIRAT KITA.TAK PAYAH LAH KITA NAK SIBUK2 JAGA AKHIRAT ORANG! BIARLAH ALLAH TENTUKAN AKHIRAT DIA ORANG.KITA SIAPA?

Anonymous said...

Bang. Bukan ker Nabi tu ditugaskan untuk MENJAGA AKHIRAT ORANG.

Al Quran pun menyuruh kita tegur menegur. Tu MENJAGA AKHIRAT ORANG.

Tak gitu?

usin malaun said...

betul la tu kutukan dewata.kalau awak mati awak tak perlukan org nak tanam mayat busuk awak tu.aku rasa awak ni dah sasau lg bangang sebab minum air kencing dompok.kat malaysia rupanya awak la paling bodoh dan bangang sekali.