Sunday 20 April 2014

UMAT ISLAM PERLU UBAH SIKAP.BERHENTI-HENTILAH JADI PANDIR!!!




 


Kita sememangnya tahu apakah matlamat orang kafir  untuk menjatuhkan orang melayu ISLAM. 


Apa yang menghairankan aku adalah adanya orang ISLAM sendiri yang sanggup mengadaikan diri untuk menjadi hero dan membela malahan adanya kepala yang mencongak taktik serta stratejik bagaimana nak mengancam kedudukan ISLAM di MALAYSIA hanya kerana nak memuaskan hatinya menduduki TAKHTA PM.


Apakah kedudukan sebagai PM itu lebih penting daripada tanggungjawab sebagai umat ISLAM yang mana beliau sanggup mengimamkan orang lain berjemaah dan sanggup memberikan tazkiran selepas berjemaah walhal diri sendiri penuh bergelumang dosa. 


Kristian Ortodok pun tahu dan takut dengan dosa mereka inikan pula pemimpin Islam yang satu ni tak takut dengan NERAKA JAHANAM ke?


Apa paling memeranjatkan adanya PARTI yang mengaku ISLAMIK dan Memegang Kunci Syurga namun begitu membisu seribu bahasa malah sanggup berkongsi kalimah ALLAH asalkan dapat merasa duduk dibangku empuk di PUTRAJAYA. 


Apakah PUTRAJAYA lebih penting? disebabkan mereka sudah dijanjikan kedudukan di SYURGA Tajaan PARTI mereka.


Berbagai kenyataan yang menyesatkan dan mengelirukan dikeluarkan oleh mantan Menteri Besar Kelantan sehingga sanggup menghina Nabi Muhammad S.A.W apabila rakyat mengimarahkan Majlis Maulidir Rassul sedangkan beliau dengan bangganya saban tahun memotong KEK sebagai symbol menyambut hari lahir beliau adakah itu tidak mencontohi KRISTIAN.


Pada aku selagi Orang Melayu Islam sendiri tidak banggun memajukan diri dan tidak terlalu mengharap ihsan Subsidi kerajaan cuba bergantung dan percaya pada diri sendiri mereka tidak akan maju.


Kenaikan harga Barangan bukannya melanda di Malaysia sahaja tapi seluruh dunia kenapa perlu kerajaan dipersalahkan? sampai bila nak berpaut diranting kerajaan apakah sampai nak masuk ke liang lahad perlu disubsidi oleh kerajaan.


Lihat sahaja banjir yang melanda di Indonesia dan Thailand adakah rakyat disana menerima layangan sebagaimana di Kuantan, Terengganu dan Kelantan.


APA AKU LIHAT DI MALAYSIA INI BUKANNYA RAKYAT YANG MENJADI MANGSA BANJIR TAPI KERAJAAN MALAYSIA YANG MENJADI MANGSA.


MANAKAN TIDAK TERPAKSA MELAYAN KERENAH RAKYAT SEDANGKAN KEBANYAKKAN MEREKA MEMBERIKAN UNDI KEPADA PIHAK LAIN MANA PERGINYA PIHAK YANG DIPILIH..... 


LEPASKAN SEMUANYA KEPADA KERAJAAN SEDANGKAN MEREKA YANG SIBUK MERAIH UNDI BILA RAKYAT KESUSAHAN MEREKA HANYA MENJENGUK BERBEKALKAN AIR LIUR DAN HADITH... CUKUPKAH RAKYAT HIDUP DENGAN HADITH DAN CERAMAH DARI MEREKA SEMUA?


CUBA BUKA MATA DAN TELINGA JANGAN MENYOKONG MEMBABI BUTA SEHINGGA YANG HARAM MENJADI DARAH DAGING KEPADA ANAK BINI KELAK.



ADA YANG TERIMA DENGAN MUKA SENYUM TAPI BELAKANG MENGUTUK DAN MENGATA TAK INGAT DUNIA-Cencaluk.

No comments: