Sunday 6 April 2014

FOREPLAY GAYA KAMASUTRA!!! YANG BUJANG INTAI PUN TAK BOLEH!!!





Dalam melakukan hubungan suami isteri, foreplay amat penting terutamanya sebelum ‘bertempur’ di medan perang. 


Di bawah ini dicatatkan panduan forepay gaya ala Kamasutra sebelum mula berhubungan seks



1. Pakailah pakaian yang seksi-seksi – Kalau boleh yang singkat dan nampak sedikit bahagian-bahagian yang mengghairahkan.


2. Mandi Bersama – Gunakan saat membersihkan diri untuk merangsang pasangan.



3. Ciuman – Bangkitkan ghairah dan merangsangkan lagi pasangan dengan ciuman.



4. Oral seks – Seperti ciuman, cuba buat kelainan pada oral seks dengan menambahkan ‘pemanis’, seperti ais krim, madu, coklat atau ais pada bibir anda..pasti menggentarkan….



5. Menonton filem romantis – Pilih filem yang 
terdapat adegan-adegan yang romantis dan mengghairahkan. Pilih seperti “Last Tango in Paris” ataupun “Original Sin”.


6. Membaca majalah, buku atau artikel berkaitan seks.



7. Body Massage – Urut pasangan anda dengan gerakan yang menggoda, merangsang ataupun mengghairahkan. Boleh juga cuba urutan cakar harimau.



8. Berkongsi fantasi seks – Hidupkan suasana panas dengan berkongsi bersama tentang fantasi-fantasi seks yang anda inginkan seperti tempat, posisi yang diinginkan, godaan yang dimahukan atau apa-apa saja fantasi.



9. Saling membelai dan mengucup – Sentiasa berciuman dan membelai pasangan anda agar dia merasakan kasih sayang dan kehangatan cinta anda.



10. Stiptease – Boleh menaikkan lagi berahi pasangan anda bila melakukan striptease di depan si dia. Dijamin suasana makin ‘hot’.



11. Jelajahi seluruh zon erotis – Andai foreplay dilangsungkan dalam tempoh yang lama, anda disaran jelajahi seluruh bahagian sensitif tubuh pasangan. Bakal membuatkan pasangan tak keruan dan mahu cepat ‘pertempuran’ dimulakan.

No comments: