Monday 7 April 2014

WUDUK DAN MANDI JUNUB ANTARA PUNCA AIR NAIK HARGA DI PENANG!!!





Gambar ini jelas dan sah merupakan dua 
orang budak berbangsa Melayu yang 
sedang melantak arak!!!Minum arak murah 
kot berbanding minum air masak di 
Pulau Pinang???

ORANG-ORANG ISLAM MEMBAZIRKAN
AIR KERANA AMBIL WUDHU DAN MANDI
HADAS KATA GUAN ENG.

DAP AKAN MEMERINTAH ANJING-ANJING
PAS PR SUPAYA JANGAN AMBIL WUDHU
ATAU MANDI HADAS DENGAN AIR.


SEBALIKNYA MENGGUNAKAN
KAEDAH TAYAMMUM DAN CUCI
BERAK 
DENGAN 
BRISTINJA 
GUNA BATU 
KERIKIR SAJA
(ISTIJMAAR)... 


ANJING-ANJING PAS MENERIMA
PANDANGAN INI SEBAB INI ADALAH
CARA ISLAM YANG SAH.

AKU MENYOKONG PENUH FATWA
KHALIFAH GUANTANAMAO ENG.....
KORANG GUANE???

Wudhu satu pembaziran air dan punca tarif 
air Penang di naikkan...

Hebat Penyelidikan dan kajian yang dibuat 
oleh Melayu PR bagi menyokong Lim Guan 
Eng naikkan tarif air.

3 comments:

Anonymous said...

Sekali lagi ko menunjukkan betapa rosaknya muda mudi di negara ini hasil pentadbiran dan kuasanya. Adakah pakatan di beri kuasa untuk menghalang semua ini??? Tidak bro.

Ntah mana penulisan ko ambil buat bukti nih. Kalau betulpun aku rasa orang ni tak lama lagi akan join korang kerana ia akan ditendang dari Pakatan.

Sedarlah ko dunia hidup ni kejap jo. Mungkin ko rasa tak bersalah akibat didikan yang sebegitu. Sedarlah. Amalanmu itulah yang akan di bawa kemudian hari.

Masih belum terlambat. Allah maha pengampun.

Kutukandewata said...

kalau sentuh puak kau tak boleh.maksum,sampai cina kafir harbi pun maksum! tian chua mempertikaikan pengambilan wuduk waktu sembaahyang jumaat sebagai membazir air! kalau kau ni cina tak yah balas komen aku ni!aku yakin aku dipihak yang benar dalam menentang kafir harbi! aku bukan melayu pr yang pak turut menyembah dap!

Unknown said...

replica bags vuitton replica bags hermes 7a replica bags