Wednesday, 30 April 2014

RUPA-RUPANYA HUDUD PAS BUKAN KERANA ALLAH TETAPI KERANA POLITIK!!!






















Hudud Pas Hudud Politik - ahKok


Dilaporkan satu pertemuan diadakan semalam oleh kerajaan Pas Kelantan dengan wakil2 dari Dap dan Pkr bagi menerangkan Hukum Hudud.


Wakil Pas adalah MB Kelantan Ahmad Yaacob dan timbalannya Mohd Amar, Pkr diwakili Tian Chua  dan Sivarasa sementara wakil Dap adalah Ngeh Khoo Ham, Liew Ching Tong dan ahKok.


Baru sekarang nak jumpa beri penjelasan ? Ingatkan dah lama proses tarbiyah Pas dilakukan setelah beberapa tahun berTahaluf Siyasi dengan rakan2 kafir mereka .... 


Tak kisahlah tu, asalkan sudah ada usaha dimulakan.


Tapi .... hairan juga, ek. Sebab macam tetiba jer .... Mungkin 'kejujuran' ahKok ini mampu berikan sedikit pencerahan disebalik kenyataan-kenyataan politik bersifat playsafe yang diberikan oleh mereka yang lain. 


-"Pemimpin PAS memberitahu kami kesukaran mereka dalam berdepan masyarakat kampung Melayu kerana Umno menguar-uarkan dakwaan mereka dikawal DAP.


"Mereka kata tidak boleh berdiam diri setelah menerima cabaran yang diberikan oleh Umno dalam isu hudud.


“Jika tidak respon dalam keadaan ini, lebih banyak sokongan Melayu akan hilang," kata Teresa yang juga anggota parlimen Seputeh. - Mkini


Nak komen apa lagi ya ?


7 comments:

Anonymous said...

Kalau ambil maklumat laporan sekerat2, susahlah nak komen. Apapun kita harap Pakatan bekerjasama menumbangkan parti yang mempermainkan hukum hudud pru nanti.

Ini kerana pemimpin Pakatan jauh lebih baik dari pemimpin barisn.

Anonymous said...

nak muntah wahai anon 14.26. pemimpin pakatan pun tak jauh bezanya dr pemimpin BN. bodoh dan sombong. pemilihan pucuk pimpinan DAP terserlah menipu, pemilihan PAS pengundianpun boleh bertangguh2 dan paling lawak pemilihan PKR sampai lambung bertebaran kertas undi.. wa ka ka mcm tu nak pimpin negara.. pun

Anonymous said...

Lil undi, lil jawatan dan lil kuasa. Betul iman dlm hati, tp yg terzahir, itu le. Gitu le puak puak yg kononnya beriman la sgt ni, org lain sume fasik kapir munapik belaka.

Anonymous said...

puak yg berimankan umno tu yang buat pusat judi genting tinggi dari masjid.

Anonymous said...

Anon 14.48 dan anon 15.25. That s why kita jangan taksub seseorang pemimpin. Pemimpin datang dan pergi. Ada pemimpin yang terpesong, yang lain menggantikannya.

Kita kena pilih parti yang mempunyai hala tuju yang betul. Lihat pula dalam parti tu berapa pemimpin yang baik. Kalau suma dah pemikiran tahap tak berapa nak cerdik. Nak pilih buat apa lagi.

Anonymous said...

kalau dah taksub tu orang lain semua tak betul.itu tahap pemikiran anon yang di atas sekali.

mana tinggi patung buddha di tumpat dengan kubah masjid di sekelilingnya?

ALEXIA EDOTZ said...

[-+] DOWNLOAD FILM BARAT SEMI DURASI 5 JAM
[-+] DOWNLOAD BOKEP DURASI 2 JAM FREE
[-+] DOWNLOAD FILM DEWASA FULL INDONESIA TRANSLATE

[-+] Video Mesum di Toilet Masjid
[-+] Mesum di Kantin Kampus
[-+] Bispak Murah Meriah

[-+] DOWNLOAD Bokep 24 Jam FULL
[-+] DOWNLOAD Bokep AYam Kampus Kepergok Ngentot
[-+] DOWNLOAD Toket Tante Girang Gede

[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD Memek Basah Cewek Perawan
[-+] DOWNLOAD ABG Kimcil Ngentot
[-+] DOWNLOAD Cabe-cabean Hot Ngentot

[-+] FOTO BUGIL Artis Porno
[-+] Ngentot di Kolong Jembatan
[-+] Lucunya Kepergok Mesum di Masjid

[-+] DOWNLOAD Memek Perawan
[-+] DOWNLOAD Toket Gede Ibu Guru
[-+] DOWNLOAD Bokep Kepala Sekolah vs Anak SMP

[-+] Toket Mulus Cewek China
[-+] Syahrini Bugil di Internet
[-+] Cara Ngentot Yang Benar

[-+] Memek Merah Merona Perawan
[-+] Toket Kecil Tante Girang Ngentot
[-+] Foto Bugil Anak Kost Mesum

[-+] Cara Mesum Yang Baik
[-+] Cara Nonton Bokep Yang Baik dan Benar
[-+] Cara Ngentot Yang Benar

[-+] Bokep HD Anak SMA vs SMK
[-+] Bokep Ngentot di WC POM Bensin
[-+] Bokep Ngentot di Semak-semak

[-+] Bokep SMU Ngentot
[-+] Bokep SMA Mesum
[-+] Bokep SMK Ngentot di Kelas

[-+] Toket Ayam Kampus Solo