Wednesday, 30 April 2014

UTUSAN MALAYSIA ADIK BERADIK SESUSU HARAKAH!!! PATUTLAH ORANG DAH KURANG BACA UTUSAN MELOYA!!!

WZWH
BLOG WZWH

WZWH Jawab Utusan Malaysia Isu Status Projek Jalanraya Ulu Tembeling terkini.

WZWH tidak tahu apa motif dan tujuan Utusan Malaysia memapar isu status Projek Jalanraya Ulu Tembeling Fasa 1 dari Kg Tuit ke Kg Pagi yang sejauh 22km bernilai RM121 juta tanpa merujuk dan bertanya  kepada pihak-pihak yang berkenaan perkara yang sebenar.

Sila baca artikel Utusan Malaysia bertarikh 29 April 2014 di bawah:



Projek Jalan Ulu Tembeling Fasa 1 sepanjang 22km dengan kos RM121 juta dari Kg Tuit ke Kg Pagi adalah usaha bersungguh Dato' Wan Amizan ADUN Tahan dan DSD Adnan Yaakob MB Pahang bagi membina infrastruktur yang dijangka siap pada 2014.

Bukan itu saja seterusnya....

  • Projek Jalan Ulu Tembeling Fasa 2 dari Kg Pagi ke Kg Mat Daling sejauh 40km bernilai RM310 juta
  • Projek Jalan Ulu Tembeling - Kg Pasir Raja Terengganu sejauh 50km bernilai RM400 juta
  • Projek Jalan Sg Lembing-Jerantut sejauh 40km bernilai RM300 juta















DSD Adnan Yaakob MB Pahang dan ADUN Tahan banyak memerah otak memikir bagaimana mahu memajukan negeri Pahang Darulmakmur ini.

Berkenaan dengan kedua-dua artikel Utusan Malaysia di atas...WZWH sangat memahami permasalahan dan perkara-perkara berbangkit terutama kehendak orang Ulu Tembeling.

Projek Jalanraya Ulu Tembeling Fasa 1 itu telah Kementerian memberi tarikh 30 Jun 2015 sebagai dateline untuk menyiapkannya.

WZWH telah bertanya kepada Consultant dan Kontraktor berkenaan Project Management status projek ini bila boleh siap?

Jawab mereka hujung tahun 2014 siap Projek Jalan Ulu Tembeling Fasa 1 ini siap dengan tar sekali.

WZWH ulangi hujung tahun 2014...

Final Date Projek ini sebenarnya yang telah diluluskan oleh Kementerian ialah pada 30 Jun 2015.

Bererti ada tambahan 6 bulan lagi.

WZWH tidak suka bila Utusan Malaysia mengeluarkan kenyataan...

...harapan penduduk Kampung Pagi untuk melihat jalan raya seperti dijanjikan berkecai kerana sehingga kini tiada gambaran sebenar bila ia dapat disiapkan.

WZWH ingin bertanya kepada Chief Editor Utusan Malaysia sejak bila Akhbar Rasmi kerajaan dan parti UMNO ini sudah berperanan macam akhbar Harakah suka tulis artikel tanpa mempunya fakta-fakta yang punya credibility.. tidak berfikir dengan matang secara politik apa implikasi dan kesan dari artikel-artikel yang ditulis memberi persepsi negatif...

WZWH ingin menegaskan kepada Utusan Malaysia bahawa ada banyak lagi projek-projek pembangunan dan Visi di Lembah Tembeling yang tidak boleh difikir, digambarkan dan dibayang oleh Utusan Malaysia.

WZWH tidak peduli siapa tokoh dan ahli politik di belakang Utusan Malaysia...

Jangan hanya pandai bercakap tapi tidak ada memberi sumbangan dan usaha.

Jangan cuba menghalang agenda yang dirancang, diusaha dan diimplementasikan.

Membujur Lalu Melintang Patah.


KOMEN KD

SIAPAKAH DALANGNYA DARI JERANTUT YANG MERANCANG AGENDA INI?

BERAPA UPAH YANG PEMBERITA DAPAT UNTUK MENJAYAKAN AGENDA DALANG TERSEBUT???

KENAPA HANYA TAHU MEMPERLEKEHKAN USAHA ORANG LAIN SEDANGKAN DIRI SENDIRI TAK MAMPU ATAS MALAS BERUSAHA!!!

BIASALAH KITA BUAT BAIK AKAN ADA YANG BUSUK HATI!!!

9 comments:

usin malaun said...

dah kenyataan nak buat mcm mana.yang dalamnya awak, menipu rakyat sokmo.mcm mana dengan kes jalanraya terbengkalai jerantut ke maran dan jerantut ke benta masih tak selesai juga.blog WZWH dah kelurkan kenyataan yang peruntukan dah keluar tp jalannya masih tetap mcm tu juga.kalau dah kaki penipu tu tetap kaki penipu juga.

Anonymous said...

Tipu tahap gaban...Org umno kalau tak gaduh bab projek tak dinamakan umno. Macamana aku nak percaya dgn geng ini..selain jln jtut benta dan jtut maran tak siap2, LPT fasa 2 pun dah berapa kali janji nak siap tapi masih tak siap2juga. KD ini nampak sangat penyokong tegar geng YB tahan..bila berlaku kesilapan, setelah tak dpt nak salahkan pas dia mula cari musuh sesama sendiri..Kesian aku tengok YB MP..

Anonymous said...

yang siap bahan duit rakyat

Usin Gampang said...

kesian yb MP??? kah kah kah!siapa makan cili dia terasa pedas!motifnya apa pasal panggil utusan meloya?yang di temubual tu siapa?dah lama buat kerja ini.

usaha orang cuba diremeh2kan!diri sendiri tak nampak pun apa yang di buat.

setiap perancangan projek pasti ada gangguan samaada cuaca mahu pun kewangan.janji projek itu ada dan di usahakan.

lainlah pakatan pembangkang,dalam satu saat selesai semua masalah!

duit rakyat mana?kau ingat duit kerajaan ni macam duit dalam tabung masjid ke,senang2 nak kebas!

usin malaun said...

kepala butuh la usin gampang.aku nak tanya awak bila nak siap jalan jerantut ke benta dgn jerantut ke maran dah tahun berganti tahun dan PRU pun dah berganti PRU.kalau jln kg pagi dan tu sape la ambil pusing.matlamat jalan ke kg pagi dan ulu tembeling tu sekadar nak kelurkan balak aje.aku tahu sangat kesusahan org kg pagi mcm mana nak bawa hasil kelapa sawit keluar.awak yg tak duduk kat situ awak tak tahu apa2 cakap mengipas bolehla.Blog WZWH dah keluar kenyataan yg peruntukan dah keluar awal tahun dulu tp dah nak masuk pertengahan tahun tiada tindakan apa2.yg keluar balak dgn bijih aje hari2.awak kalau duk cium bontot dompok tu tahi dompok pun sanggup makan.

Anonymous said...

Kalau Jabatan Audit Negara dah keluar kenyataan yang jalan ke kg pagi telewat dari jadual sebenar yang sepatutnya tahun 2013 dah siap kita tak perlu la nak berdolak dalik dan menyokong kepada perkara yg salah.

bapak usin malaun said...

usin malaun mengaku yang dia biasa makan tahi.usin malaun memang malaun sebab kaki fitnah.cakap tahu sangat tapi tak dapat membezakan antara lori getah dengan lori bijih!alur tembeling mana ada keluar bijih.kalau ada pun bijih kepala bapak usin malaun!

bapak usin malaun gila said...

pemberita utusan itu di bawak oleh MP jerantut sendiri.orang yang ditemuramah tu pun orang kuat MP jerantut yang memang memusuhi yb tahan kerana tak dapaat jadi tok empat!

motifnya semua orang faham!

ALEXIA EDOTZ said...

[-+] DOWNLOAD FILM BARAT SEMI DURASI 5 JAM
[-+] DOWNLOAD BOKEP DURASI 2 JAM FREE
[-+] DOWNLOAD FILM DEWASA FULL INDONESIA TRANSLATE

[-+] Video Mesum di Toilet Masjid
[-+] Mesum di Kantin Kampus
[-+] Bispak Murah Meriah

[-+] DOWNLOAD Bokep 24 Jam FULL
[-+] DOWNLOAD Bokep AYam Kampus Kepergok Ngentot
[-+] DOWNLOAD Toket Tante Girang Gede

[-+] FREE HD ADULT MOVIES
[-+] FREE MOVIES 18+
[-+] Japanese Porn Star

[-+] DOWNLOAD Memek Basah Cewek Perawan
[-+] DOWNLOAD ABG Kimcil Ngentot
[-+] DOWNLOAD Cabe-cabean Hot Ngentot

[-+] FOTO BUGIL Artis Porno
[-+] Ngentot di Kolong Jembatan
[-+] Lucunya Kepergok Mesum di Masjid

[-+] DOWNLOAD Memek Perawan
[-+] DOWNLOAD Toket Gede Ibu Guru
[-+] DOWNLOAD Bokep Kepala Sekolah vs Anak SMP

[-+] Toket Mulus Cewek China
[-+] Syahrini Bugil di Internet
[-+] Cara Ngentot Yang Benar

[-+] Memek Merah Merona Perawan
[-+] Toket Kecil Tante Girang Ngentot
[-+] Foto Bugil Anak Kost Mesum

[-+] Cara Mesum Yang Baik
[-+] Cara Nonton Bokep Yang Baik dan Benar
[-+] Cara Ngentot Yang Benar

[-+] Bokep HD Anak SMA vs SMK
[-+] Bokep Ngentot di WC POM Bensin
[-+] Bokep Ngentot di Semak-semak

[-+] Bokep SMU Ngentot
[-+] Bokep SMA Mesum
[-+] Bokep SMK Ngentot di Kelas

[-+] Toket Ayam Kampus Solo