Monday 21 April 2014

MEMPERTIKAIKAN KEPUTUSAN MAHKAMAH TAK KE MENGHINA MAHKAMAH NAMANYA TU???BILA TAK DIAMBIL TINDAKAN TULAH YANG BUAT ORANG MEMANDANG LEKEH SISTEM PERUNDANGAN NEGARA KITA!!!

KELING BENGONG NI GILA,  PERASAN NAK GANTI KARPAL???


Nampak gayanya Pakwe Si Tipah sekarang ini mulai mengorak langkah untuk membuktikan dia adalah seorang peguam yang hebat serta boleh menyelamatkan Si Ketua Penipu tu.

Dia cuba berhujah mempertikaikan keputusan tiga orang Hakim Mahkamah Rayuan yang mensabitkan kesalahan Si Ketua Penipu tu di luar mahkamah dan dalam keadaan terbuka. 

Yang herannya, hujah dia bagaimanapun tidak dikemukakan semasa perbicaraan sama ada dari tahun 2008 sehingga 2012 mahupun pada 6 sehingga 7 Mac lalu.

Yang dipertikaikan oleh Pakwe Si Tipah Koyak tu adalah kononnya panel hakim Mahkamah Rayuan tersebut terlepas pandang perkara penting iaitu;

 1. Pertemuan Saiful Bukhari Azlan dengan Perdana Menteri, Najib Abdul Razak yang diatur DUA HARI SEBELUM 'kejadian' liwat berlaku.

2. Mempertikaikan tentang pertukaran DNA pada barangan bukti apabila pegawai penyiasat dikatakan telah mengusiknya. Dengan kata lain, bukti DNA telah tercemar.

Walau bagaimanapun, perkara asas yang tidak diperkatakan oleh Pakwe Si Tipah Koyak adalah, bagaimana  air mani Si Ketua Penipu tu boleh berada dalam dubur Si Saiful. 

Bagaimana air mani itu boleh wujud dan kaedah kemasukannya ke dalam dubur Saiful Bukhari, tidak pernah dapat diterangkan oleh para peguambela Si Ketua Penipu tu yang lain. 

Tambah menghairankan sewaktu hayatnya, Si Karpal yang telah terbunuh dalam satu kemalangan lebuhraya tiga hari lepas juga tidak dapat mempertikaikan perkara tersebut.

Jadi untuk apa Pakwe Si Tipah Koyak tu nak meroyan macam orang Gila tak tentu arah diluar mahkamah sedangkan selama hari ini perkara tersebut tidak dapat dibuktikan?

Katanya, Pakwe Si Tipah Koyak tu sekarang ni cuba untuk mendapatkan kontrak membela Si Ketua Penipu tu di Mahkamah Persekutuan selepas kematian Karpal.

Nampaknya dia cuba mewujudkan persepsi undang-undang yang dipercayai dapat mempengaruhi keputusan panel Hakim Mahkamah Persekutuan pula. 

Si Ketua Penipu yang sepatutnya sudah dimasukkan ke dalam penjara dan pasport antarabangsanya ditarik balik, kini masih bebas dan hanya membayar sejumlah kecil bon jaminan.

IRONIKnya, Karpal ketika terdesak tidak dapat memberikan hujah terbaik bagi membela Si Ketua penipu tu, sebaliknya menyatakan bahawa LIWAT SUKA SAMA SUKA telah berlaku.

Ianya berlaku diantara Si Ketua Penipu tu dengan Si Saiful sekaligus cuba menimbulkan persepsi bahawa amalan itu mengatasi peruntukan undang-undang di negara ini.

Selagi perkara tersebut tidak dapat dipertikaikan dan dibuktikan dengan sah oleh Pakwe Si Tipah Koyak ni, tak payah la dia nak menyalak macam orang hilang akal!!! Tunggu je hari perbicaraan. Jangan nak bertangguh pulak kerjanya!!!-semut hitam.


KUTUKANDEWATA:

TAK USAH BANYAK CAKAPLAH,LU KELING DUDUK DIAMLAH!

TEAM ANWAR SUDAH DIBERI PELUANG MEMBELA DIRI.HAKIM MENJATUHKAN HUKUM BERDASARKAN FAKTA KES OLEH PENDAKWA!

MASALAHNYA PIHAK PEMBELAAN TELAH GAGAL MENIMBULKAN ATAU MEWUJUDKAN KERAGUAN MUNASABAH!

DENGAN KEPUTUSAN 3-0 OLEH HAKIM
MAHKAMAH RAYUAN,RASANYA AGAK SUSAH UNTUK TERTUDUH MELEPASKAN DIRI DARI MENGHAMPIRI PINTU PENJARA.

TEMPOH MASA PUN MUNGKIN AKAN BERTAMBAH KE 8 TAHUN.RASANYA LAH! AKU AGAK AJE!

3 comments:

Anonymous said...

air mani kutukan dewata dalam bontot maknya pula mcm mana.mcm mana kutukan dewata boleh terlepas dari mahkamah.ni la kalau keputusan manusia boleh direka2.

Kutukandewata said...

he he he! nampak sangat bodoh dan bangang nya manusia sekor ni!mak aku dah meninggal! aku masih hidup kau sempat mintak maaf dengan aku.tapi dengan mak aku kau tanggung lah untuk selama-lamanya!kalau nak masuk berdebat tunjukkan kecerdikan kau.jangan tunjukkan semua kebodohan kau.simpan2lah sikit!kalau kau cerdik kau mesti berhujah samaada membela keling atau menentangnya! barulah boleh berhujah di sini! tapi tengok dari ayat kau ni sah lah kau ni dari jerantut! sbb orang jerantut ni biasa macam ni!

Anonymous said...

anon 8.26 ni otak sewel.lain kd tulis lain dia komen.bodoh piang!ini mesti orang mat lan pandir ni!