Thursday 4 April 2013

RUPANYA NIK AZIZ NI PADRI BESAR ASIA TENGGARA!!!!BARU AKU TAU!!!!!

Terkini !! Kes Adun Pas Di Tangkap Dengan Ketua Wanita Pas Dalam Gerabak !! Saksi Baru Bakal Tampil !!




 

Demikian tegas Ustaz Saidi Hussin yang disebut bakal berhadapan saman Adun Selising, Saipul Bahrin Mohamad yang mendakwa difitnah berkhalwat dengan seorang wanita yang juga isteri seorang guru dalam koc orang kenamaan (VIP) semasa menaiki kereta api dari Kuala Lumpur ke Tumpat. 
Sambil menegaskan langsung tidak gentar dengan ugutan saman itu, Ustaz Saidi sebaliknya meminta pemeriksaan DNA dilakukan terhadap anak kedua bongsu kepada wanita dikenali sebagai Kak Na yang ditemui berkhalwat dengan Saipul Bahrin.
"Di Pasir Puteh sendiri, semua orang tahu kes khalwat Saipul Bahrin dan apa istimewanya beliau hingga diisytiharkan oleh Nik Aziz sebagai calon pertama bertanding dalam PRU-13. 
"Jika sekiranya Saipul Bahrin tidak dicalonkan, maka bermakna benarlah dakwaan kes khalwat itu berlaku antara pemimpin PAS itu dengan isteri orang… itu sebab dia wajib bertanding PRU-13 sebagai bukti dirinya tidak bersalah," katanya dalam satu temubual eksklusif di Kuala Lumpur, hari ini. 
Menurut Ustaz Saidi, pihak polis juga perlu menyiasat kes berkenaan dengan memanggil beberapa saksi termasuklah Haji Fauzi DAG 67, Azhar Kerbau dan tok bilal Kampung Golok dalam DUN Semarak. 
Sementara itu, Ustaz Saidi menegaskan otak Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat tidak berapa sihat sejak kebelakangan ini. 
Isu kafir mengkafirkan UMNO hingga mewujudkan perceraian suami isteri jelas membuktikan PAS menggunakan fahaman yang salah dan keterlaluan hingga sanggup melabelkan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sama seperti haiwan dan wang itu haram digunakan.(dari blogtaipingcentral).

KOMEN KD:-
APA NAK JADI DENGAN  NIK AZIZ NI???TERNYATA ADA SAKSI AKAN PERLAKUAN BURUK OLEH KRONINYA TAPI DIA TETAP BELA PERBUATAN TERKUTUK PUAKNYA.INILAH ASSOBIYAH YANG SEBENARNYA.
SEPATUTNYA SEBAGAI SEORANG YANG MAHIR HUKUM HAKAM DITAMBAH LAGI MEMPUNYAI KUASA,BELIAU PERLULAH MENGAMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA. 
INI TIDAK.SEBALIKNYA PULAK YANG BERLAKU.APABILA ADUN INI DIBAWA MENGHADAPNYA,TINDAKAN TIDAK DIAMBIL MALAHAN MENGAMPUNKAN PULAK  SI PELAKU MAKSIAT INI.
NIK AZIZ SUDAH JADI PADRI BESAR ASIA TENGGARA!!!DIA BOLEH MENGAMPUNKAN DOSA ORANG.LEBIH HEBAT LAGI BOLEH MENJAMIN SYURGA PENGIKUTNYA!!! 

PATUTLAH BERIA-IA SANGAT NAK JUAL KALIMAH ALLAH KAT KRISTIAN.PATUTLAH LANGSUNG TAK BERDUKACITA BILA PUAKNYA ACAPKALI MENGHINA RASULULLAH S.A.W.

RUPANYA DIA NI PADRI BESAR ASIA TENGGARA!!!!! 

4 comments:

Anonymous said...

majlis syura ilmuan agama pas takut untuk menentang nwar berahi kerana nabi agama pas telah bersabda "adapun nwar berahi ini dia dijamin masuk surga ... dan sekiranya orang umno nak masuk juga surga ini mereka hendaklah mencium kaki nwar berahi ini ..." sekiranya majlis syura ilmuan agama pas melawan nwar berahi mereka secara tidak lansung menentang sabdaan nabi agama pas itu ... penentangan kepada nwar berahi menyebabkan sabdaan nabi agama pas menjadi seolah-olah taraf percakapannya sama dengan percakapan mat-mat kampung yang lain ... dan ini memberi bola lambung kepada umno ... tetapi kita boleh lihat dahulunya pengikut agama pas bersolat hajat ... membaca yasin ... membaca al-mathurat ... demi mendoakan kesejahteraan imam mehdi pkr ... alih-alih banyak bala yang menimpa penganut agama pas ... contohnya madarash haji adi terbakar ... maka mereka terpaksa slowkan doa kesejahteraan kepada imam mehdi pkr ...

Anonymous said...

bagi penganut agama syiah wilayah atau pemerentahan adalah salah satu rukun islam. wilayah atau pemerentahan lebih utama dari semua rukun islam yang lain. bagi penganut agama syiah rukun islam yang lain adalah kurang penting. begitu jugalah dengan agama pas yang telah menerima fahaman syiah iaitu pemerentahan adalah utama melebihi keutamaan rukun islam yang lain. oleh itu menunaikan fardu haji menjadi tidak wajib kerana undi untuk dapat tampuk wilayah atau pemerentahan adalah lebih utama. dengan itu janganlah kita hairan mendengar fatwa dari pok nik yang menyatakan fardu haji tidak utama. bahkan dia telah memberi jaminan kepada nwar berahi, bahawa nwar berahi adalah ahli surga hanya kerana nwar berahi melawan umno ... dan memberi peluang kepada agama pas untuk menjadi pemerentah di malaysia ini. setahu saya nwar berahi tidak pernah menunaikan haji atau umrah ... sedangkan nwar berahi adalah termasuk ke dalam golongan yang wajib menunaikan haji atau umrah kerana kemampuannya yang luarbiasa itu dari segi ekonomi dan kesihatan ... sedangkan dalam hadis nabi jelas menyatakan bahawa sesiapa yang mampu untuk menunaikan haji tetapi dia tidak pergi menunaikan haji maka matinya seperti mati nasrani atau yahudi ... yang mana tempatnya adalah di dalam neraka ... tetapi kenapa pok nik berani memberi jaminan bahawa nwar berahi adalah ahli surga ... jwapannya pas agama baru yang menerima fahaman syiah sebagai landasan perjuangan mereka ...

Anonymous said...

MasyaAllah apa nak jadi dengan kamu ni Dewata berpolitik sekalipun jangan sampai ke tahap begini pemikiran kamu. Kalau saya berpeluang membawa kamu ke Masjid/rumah Nik Aziz ingin sekali saya nak tunjukkan kepada kamu bagaimana kehidupan sebenar MB Kelantan. Bertaubatlah jangan kita bermusuhan dengan para Ulamak

Kutukandewata said...

AKU TIDAK SANGGUP MENGHINA ULAMAK KERANA ULAMAK ADALAH PEWARIS NABI.TAPI AKU TETAP MENENTANG ULAMA SU'YANG PERNAH NABI BERITAHU AKAN MUNCUL DI AKHIR ZAMAN.

APA YANG AKU CAKAP BERDASARKAN PERLAKUAN DIA BUKAN ATAS PERIBADI DIA.AKU TENTANG POLITIK DIA BUKAN BATANG TUBUH DIA.AKU PUN PERNAH CIUM PIPI DIA.DIA MEMANG BAIK AKHLAKNYA.AKU AKUI.

TETAPI AKU TIDAK BERSETUJU DENGAN PEGANGAN POLITIK DIA YANG SEJAK AKHIR-AKHIR INI NAMPAK JELAS TELAH JAUH DARI SYARIAT ISLAM.

SAUDARA BACA DAN FAHAMI BETUL-BETUL APA YANG AKU TULIS.PERBANDINGAN YANG AKU BUAT SEMUANYA MENYENTUH PERLAKUANNYA BUKAN PERIBADI!!!

TERIMA KASIH KERANA MENEGUR!!!