Saturday 27 April 2013

DAP DULU DAP SEKARANG!!! BUANG BULU NAMPAK BELANG!!!!

.



 
Antara slogan yang dilaungkan DAP ketika itu ialah "Malai Si" yang bermaksud "Mati Melayu", disusuli dengan demonstrasi dan perarakan yang dianjurkan DAP.

 
Antara kenyataan DAP pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, "Apa polis boleh buat? Kita Raja! Buang sama polis Melayu!" dan "Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan."

 
Pada 11 Mei di Jalan Changkat Dollah, "KL sekarang Cina punya!"
 

Pada 12 Mei di Jalan Ipoh dan Jalan Tunku Abdul Rahman, "Melayu balik kampung! Melayu sekarang tiada kuasa! Sekarang kita Cina sudah control."

 
Di Jalan Khir Kampung Baru dan betul-betul di hadapan orang Melayu, Lim Kit Siang berkata, "Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu..sekarang kita sudah ada kuasa!"

 
Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu, "Semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis."
 
Pada 12 Mei juga, keluar ayat DAP, "Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan Melayu punya, mata-mata lancau!"
 
Pada 12 Mei di Jalan Canvel, "Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu!"
 
Pada 12 Mei di Jalan Bukit Bintang, "Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu."
 
Masih tergamakkah kita untuk jadi barua DAP yang bercita-cita menjadikan Malaysia seperti Singapura yang dikuasai Cina hingga meminggirkan Melayu?
 
Sanggupkah kita lupakan saja segala cemuhan dan hinaan DAP kepada bangsa Melayu pada 1969? Adakah kita tergamak menelan segala cacian DAP terhadap ibu bapa dan datuk nenek kita suatu masa dulu?

No comments: