Saturday 20 April 2013

ABANGGGG....!!!! IZZAH NAK ABANG NYUT NYUT NYUT *****IZZAH!!!!

 

Ini Dia Yang Ingin Didengar Lelaki Saat Berasmara.





Tak ada yang lebih mengghairahkan bagi lelaki selain melihat pasangannya lebih aktif saat bercengkerama. Lelaki lebih suka perempuan yang aktif dan sesekali melontarkan kalimat yang sedikit nakal. Hal-hal di bawah ini pasti akan membuat si dia makin tergila-gila pada anda!

 

1. Memanggil namanya

Sekalipun sedang berasmara, boleh jadi fikiran anda melayang-layang ke hal lain. Misalnya, apakah anak-anak sudah tidur, atau apakah anda sudah mematikan lampu di dapur. Lelaki ingin tahu bahawa anda tidak sedang membayangkan orang atau hal-hal lain ketika anda sedang bercinta dengannya. 


Kerana itu, buktikan bahawa perhatian anda hanya untuknya, dengan sekali-kali memanggil namanya. Cara ini boleh menjadi signal untuk memberitahunya bahawa anda sedang membayangkan dan memikirkannya.

 

2. Memberinya bahasa tubuh
 
Jika anda tergolong pasif dan pendiam, mungkin akan sulit untuk menggodanya melalui kata-kata. Jika anda bukan orang yang ekspresif, lelaki akan mengambil insiatif dan lebih aktif untuk menggali perasaan anda saat itu. Untuk menjawabnya, anda boleh mengungkapkannya melalui bahasa isyarat seperti menarik tubuhnya lebih dekat, mengarahkan sentuhan tangannya pada bagian tubuh yang anda inginkan, dan lain-lain. Bahasa ini boleh menjadi jawaban bahawa anda juga menikmati sesi berasmara ini.

 

3. Fantasi Anda
 
Jika anda berasa sangat percayakan diri, cubalah untuk mengambil kesempatan ini untuk mengungkapkan fantasi-fantasi anda yang terdalam. Pernyataan anda akan membantu mereka untuk mengetahui apa keinginan anda. Cara ini juga akan membantu anda untuk mewujudkan fantasi anda, sehingga momen bersenggama menjadi lebih memuaskan. Bukan tak mungkin, orgasme yang selalu anda dambakan akan tercapai!

 

4. Kata-kata nakal

Bukan hanya variasi gaya dan lokasi berbeza saja yang boleh meningkatkan ghairah bercinta si dia. Kata-kata nakal yang terlontar dari mulut anda ternyata boleh membakar ghairah bercintanya. 


Atau, ungkapan bahawa anda merasa nikmat dengan sentuhannya, dan puas dengan sesi berasmara saat itu. Berikan pujian mengenai aksinya, ciumannya, atau tubuhnya yang masih terawat. 

Bisikkan juga kata-kata provokatif lainnya yang akan membuat gairahnya makin meluap-luap. Kalau sudah tak punya tenaga untuk mengatakan semua hal tersebut, cukup berikan rintihan atau desahan nafas yang kuat saat anda mencapai klimaks. Ia pasti akan menyusul anda secepatnya!

No comments: