Sunday 7 April 2013

BUAH JAGUNG BERSALUT KULIT.DIBUKA KULIT NAMPAK BULUNYA!!!!!


 

Gadis Bertudung Buat U-Turn ‘Seksi Habis’



Gadis Melayu ini membuat ‘u-turn’ sehingga 360 darjah daripada baik kepada kurang @ tak baik. 

Mungkin tak tahan dengan dunia internet, gambar bertudungnya kurang mendapat perhatian, maka dia menggunakan gambar yang lebih seksi…

Memang kini dia mendapat perhatian, kini banyak blog memberi perhatian kepadanya…gambarnya ada di mana-mana.

Cuma satu yang kami ingin berpesan, kalau tak mahu gambar ‘tak senonoh’ kita berlegar di dunia online, janganlah cuba-cuba. 

Sekali berada di sana, sampai bila-bila dia ada di sana…Ini salah satu bahananya.

2 comments:

Anonymous said...

Itulah sebabnya soal bertudung itu jangan dipaksa-paksa! Anak-anak dimestikan menjaga kesopanan, dalam pakaian dan tingkah laku,terlebih dahulu, kemudian jelaskan tentang aurat wajib, tetapi bab pembentukan moral ini macam kurang penting malah bab pakai tudung jadi lebih penting, seperti seolah-olah tidak Islam kalau tidak pakai tudung atau pakai ketayap! maka hasilnya, anak-anak berperibadi sonsang!. Pakai tudung tetapi berbaju singkat, baju berlengan pendek, seluar ketat sampai terkeluar isi, merokok, menggauli jantan, biadap dalam pecakapan, bertudung di sekolah, tetapi macam setan diluar sekolah! cium tangan mak bapak dirumah, tetapi diluar macam malaun culture shock!. Sedarlah wahai Melayu Islam, ajarilah anak perkara pokok dalam Islam dengan sebaik-baiknya, kesedaran akan kecantikan Islam akan datang dengan sendiri dan nilainya sangat tinggi! jangan sekali-kali menilai orang lain! muhasabah sentiasa!

Kutukandewata said...

suatu hujah yang yang amat tepat dan bernas.wajar difikirkan dan diamalkan!
tahniah saudara dan terima kasih.