Thursday 25 April 2013

KASIHANILAH DIRI SENDIRI.TIADA KEUPAYAAN MENGURUS DIRI!!!HANYA MELAYAN NAFSU SENDIRI!!!



Giliran Karpal Sing pula tersembam selepas Nik Aziz dan Azizan Razak...!!!



Nampaknya semakin hampir PRU13 semakin ramai pemimpin PR yang tersembam dan tersungkur.! Selepas Nik Aziz ...Ostat Azizan Razak Mb Kedah dan yang terbaru Kapala Singki pula tersembam dengan kerusi roda. Nampak sangat pemimpin2 PR semakin hari semakin uzur...tapi nafsu dunia masih mengatasi segalanya.


Difahamkan, kepala Singki  pula diangkat oleh beberapa pembantunya ke atas pentas sebelum terjatuh ke lantai pentas. 

Alahai....Karpal dan juak2 Pakatan lihatlah betapa uzurnya pemimpin2 kalian yang masih bernafsu besar untuk mengejar kuasa....bukan saja pemimpin yang non muslim tetapi pemimpin yang bertaraf ulama pun sanggup diusung dan dipapah demi untuk mengejar dunia. 

Betapa kemaruknya pemimpin2 PR dalam mengejar kuasa....

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kah.
(dariblogGMC)

4 comments:

Pemuda KAMPUNG LABU said...

kesihanilah diri anda tu dulu sebelum menunding satu jari kepada orang, sedangkan 4 jari menghalakan diri sendiri, adakah anda pandai mengurus, dari segi tingkah laku, peribadi, kesopanan malah yang paling penting keawangan anda?. nilai diri kita sebelum memberi contoh pada insan lain, anda menulis hanya melayan kehendak anda sendiri sahaja, jika tak tertunai kehendak anda ?.

Kutukandewata said...

nampak sangat tak faham isi cerita.kita hidup ni tak menongkat langit.kalau kita pemimpin kita perlu beri laluan kepada orang yang lebih muda yang masih ada tenaga.

mahathir yang faham usia dah meningkat memberi laluan kepada orang lain.

saudara,apa kaitan nya dengan aku?apa kehendak aku?apa kehendak aku yang tak tertunai?terror lah awak tahu apa yang ada dalam hati orang.

aku bukan pemimpin yang gila kuasa.aku hanya rakyat biasa yang tak pernah mengejar keuntungan dengan membolot segala projek kerajaan,tanah kerajaan,aku tak reti nak rompaqk hak orang lain.

usah menyamarlah sebagai pemuda kampung labu.tengok ayat awak aku dah tahu puak mana.

kehendak aku hanyalah nak tengok pemimpin yang pandai buat jasa kepada rakyat.

muhasabahlah diri awak!!!

Anonymous said...

bodoh betullah dia ni.kutukan dewata bukan sapa-sapa.peribdi dia bukan isu negara.pemimpin politik nasioanal jd fokus rakyat.untuk kepentingan rakyat.yang awak sibuk pertikaikan dia buat apa???penting sangat ke kutukan dewata ni kepada iklim politik negara?

Anonymous said...

Cacai kebanyakan tak faham bahasa metafora dan figuratif! Maklumlah suruh belajar mereka main-main. Tak lulus, tak dapat pekerjaan yang bergaji tinggi , salahkan kerajaan! Akhirnya terperosok dibawah kaki master racist DAP! Aduh!