Friday 26 April 2013

ALAHAI ANAK BAPAK! ALAHAI ANAK BAPAK!!!!!




BAPAK KOREK,ANAK KELENTIT!!!





Checkmate ! Rupanya blogger jalang yang berbogel sambil memegang bendera BN adalah pencacai tegar Nurul Izzah dan Pakatan .

Motif dia berbogel dengan bendera BN memang jelas la untuk memalukan BN hasil anutan ajaran PR.

Kita semua jangan terkejut mengapa blogger jalang ini sokong PR sebab pakatan haramjadah ini pun adalah pendokong tegar LGBT . Sudah tentu la LGBT digemari blogger jalang ini  sebab boleh bikin sex bebas sesuka hati atas nama hak asasi.

Yang aku nampak Nurul Izzah ni dah dapat sedikit ilmu bapaknya.

Macai pembangkang sibuk kutuk Rosmah Mansur. Macam-macam umpat keji yang keluar yang langsung tak benar.

Sedangkan hakikatnya pemimpin wanita pujaan mereka ini nampak aje bersih tetapi perlakuannya memalukan!!!
(dariblog generasipejuangbangsa)

5 comments:

Anonymous said...

KD. MU NIE GILO BURIT

Kutukandewata said...

AKU LELAKI TULEN.LAINLAH MU TAK NORMAL ATAU MU MUNGKIN GAY.ABANG STOPA PUN SERUPO AKU.ABNG MAT SABU PUN SERUPO AKU,ADUN PAS PUN ADA SERUPO AKU.CUMO AKU BALUN BINI AKU SENDIRI TAK BALUN BINI ORANG.AKU SELALU PAPARKAN GAMBAR SEKSI PADA WAKTU MALAM DENGAN HARAPAN PARA PEMBACA TERANGSANG DAN CEPAT-CEPAT MASUK BILIK LEPASKAN KEGHAIRAHAN PADA JALAN YANG HALAL BERSAMA ISTERI TERCINTA.ITULAH NIAT AKU.

SEBAB TU AKU TAK SIAR WAKTU SIANG SEBAB ORANG SIBUK DENGAN KERJE.

SORY YE AKU TAK MARAH KAT MU.AKU TAHU MU BERGURAU AJE.

Anonymous said...

Kepala hotak kau. Cara begini ke nak membahagiakan keluarga. Islam ada ajar ke macam nie. Aku pun tak marah kat KD tapi cara kau nie tidak betul kerana blog kau nie semua di lihat oleh rakyat Malaysia. kau nak tengok generasi masa depan punah dengan kata-kata dan gambar yang tak senonoh yang sepanjang masa kau papar. Betul ini blog kau tapi kita tidak dapat anak-anak atau generasi muda melihat apa yang ada dalam blog kau. Aku tak kisah kau parti apa sekali pun tapi kalau kau betul-betul islam kau tak perlu buat macam nie

Kutukandewata said...

cantik bahasa nampak?masuk rumah orang tak beri salam.

'kepala hotak kau'itu tak marah namanya?marah lah tu.islam ke cara kau ni.

siapa yang memusnahkan generasi masa depan sebenarnya.sepatutnya kau pergi marah dengan pemimpin parti politik yang terpalit dengan skandal seks.

pemimpin islam pulak tu.pangkat tertinggi dalam parti.nik aziz boleh maafkan orang berzina.hj hadi kata dosa zina kecil.jadi setakat gambar pegun yang paparkan keseksian untuk rangsangan suami tak pa kot?

tak usahlah nak mempertikaikan keislaman orang.jaga ibadat sendiri lagi baik.

aku tak marah kat kau.aku lagi berterima kasih kerana kau ikhlas menegur aku.aku berterima kasih kepada kau kerana sudi juga singgah kat pondok buruk aku ni.

cuma aku harap kau singgah siang hari aje.sebab malam hari aku kena ajar pelajaran seksologi untuk pasangan suami isteri.salam ikhlas untuk sahabat ku!

Anonymous said...

Salam Sahabat,
Aku dah lama mengikuti blog saudara dan banyak komen2 yang dihantar oleh orang ramai dan kebanyakan komen-komen menegur cara kamu memaparkan gambar-gambar lucah dan teguran-teguran ini dibuat secara penuh bersopan dan berhemat. Aku akui ini kau punyai blog dan kau suka hati lah nak papar apa yang kau mahu tetapi sahabat anak-anak kita (mungkin kau tak ada anak) atau genarasi kita yang singgah melihat di blog kau sapa boleh larang ?. Adakah sebarang perubahan telah berlaku kpd blog sahabat apabila menerima teguran secara jujur dan penuh bersopan ? jadi hari nie aku mencuba membuat teguran yang diketegori sebagai kurang ajar kerana aku berpendapat pelbagai kaedah teguran boleh di buat bagi menyedarkan seseorang. Aku bukan mewakali mana-mana parti yang taksub kpd seseorang. Sekiranya aku ahli UMNO seumur hidup pun aku tidak setuju cara sahabat mendidik warga maya apatah lagi menarik sokongan bagi memenangkan parti pemerintah.

Wasalam....