Thursday 11 April 2013

KEMBALI KE ZAMAN EDEN!!!!

 

Nudes-A-Poppin, Festival tanpa pakaian terbesar di USA!!!



Nudes-A-Poppin 'suatu festival tahunan yang dirayakan di Amerika Syarikat. Dalam acara ini, semua orang bersaing untuk menunjukkan tarian yang erotis.

Setiap tahun, tepatnya di bulan Julai dan Ogos, di Roselawn, Indiana, Amerika Syarikat, diadakan sebuah festival yang bernama Nudes-A-Poppin '.

Dalam Wikipedia dituliskan bahawa festival ini diadakan mulai pertengahan 1970-an. Host atau penganjur festival ini juga tetap dihandle oleh Ponderosa Sun Club.

Ponderosa Sun Club, adalah perkumpulan nudis sekaligus sebuah resort di Roselawn, Indiana.

Ketika acara berlangsung, hanya member atau ahli saja yang dibenarkan untuk masuk dan mengikuti acaranya. Walaupun sudah menjadi ahli, namun tidak semua member dapat masuk kerana hanya yang berusia 18 tahun ke atas sahaja yang dibenarkan mengikuti acara.

Disebabkan penyelenggaranya adalah kelompok nudis, maka akan sangat jarang sekali orang dengan berpakaian lengkap berlalu lalang di Nudes-A-Poppin 'ini.

Walaupun bagi kebanyakan orang acara ini dipandang sebelah mata dan tabu, namun tidak sedikit pula yang menyenanginya. Bahkan banyak media seperti Playboy Channel, HBO dan lainnya yang ikut hadir untuk membuat liputan perhelatan acara tersebut.

Selain tari atau dance erotis, dalam Nudes-A-Poppin 'ini juga melombakan pelbagai aktiviti seperti naked beauty pageant contest sampai aksi-aksi mengundang syahwat lain.

Walaupun diikuti tidak hanya kaum wanita saja, namun dalam pertandingan di Nudes-A-Poppin 'ini kategori yang diperlombakan banyak yang hanya untuk perempuan sahaja, seperti Miss Nude Galaxy, Miss Nude Go-Go, Miss Nude Up & Corner, Miss Nude Rising Star , Miss Nude Showstopper dan banyak lagi.

Kerana popularitinya, Nudes-A-Poppin 'dideskripsikan sebagai The World' s Largest Outdoor Nude Beauty Pageant dan masuk sebagai salah satu Top 10: Festival Seks di Seluruh Dunia.
(dari blogrelevansokmo)

No comments: