Saturday 27 April 2013

Pelbagai Jenis Air Muka Gadis Asia Saat Orgasme!!!




Air Muka  Saat Orgasme!!!





Orgasme adalah merupakan tujuan puncak dari aktiviti seksual, walaupun sebahagian orang kadang-kadang memalsukan keadaan tersebut untuk menyenangkan hati pasangannya. 


Orgasme juga menimbulkan air muka yang bermacam-macam tergantung pada suasana hati dan mood para pelakunya. 


Air muka orgasme kadang di expresikan dengan jeritan yang tertahan, mata terbelalak hingga yang kelihatan bahagian putihnya saja atau dengan gerakan yang semakin liar saat hal tersebut di dapatkan.


Gadis Asia rata-rata lebih "sopan" saat orgasme dengan tidak mengexpresikannya secara liar berbeza dengan gadis Eropah atau Amerika yang cenderung liar yang kadang di sertai jeritan yang sangat keras. 


Sebelum anda melihat foto pelbagai macam airmuka gadis Asia saat orgasme, ada baiknya anda mengetahui tentang apa itu orgasme. Berikut ini definisi orgasme yang saya kutip dari Wikipedia:


Orgasme berarti pelepasan tiba-tiba ketegangan seksual yang terkumpul, yang mengakibatkan penguncupan otot di daerah pinggul yang menghasilkan sensasi kenikmatan yang tinggi dan diikuti kesantaian yang cepat. 


Ini biasanya berlangsung untuk beberapa detik. Orgasme juga  merupakan pengalaman psikologis akan kenikmatan dan pembuangan, saat fikiran difokuskan hanya pada pengalaman peribadi. Orgasme kadang-kadang disebut klimaks atau kedatangan.


Berikut ini foto-fotonya:




















No comments: