Sunday 14 February 2016

HIKAYAT TOK GAJAH.


Disatu sudut ex player pahang berbual ketika tamat final piala sumbangsih.

Alex : Gobi terima kasih nyaris sial aku nok kena campak kandang buaya besok ( sambil ketawa )

Gopi : Awak kawan ? bro lex ! ( main buah )


Razman : Gobi alex awk jilake mainkan perasaan negeri koi.

Hafiz : Koi tengok facebook tadi pahang dah ada penganti koi kat sana . Ermmm

Gopi : oh lupa koi pahang kalah ke menang ( dengan beria ) ?

Seketika itu.....

Mahali (sambil lalu) : Alex jom lah lepak kolam ais dulu

Alek : k bro aku gerak dulu sial, selamat bermalam di gua ( dialek JB )

Razman : jilake aok alek (sambil ketawa ) dan membaling but lamanya berjenama puma ketika bermain di Pahang tepat ke kepala alex

Hafiz : Pahang seri Boh 2 - 2 urmmmm king of kambek boh . Bugima betul poyeng gaduh kalau koi dgn alex ada dah lama kena rembat reef tu ( sambil menghempas kelantai iphone 6 yang baru dibeli di chowket )

Gobi , Razman : ngeh ngeh ngeh ( sambil mengaru kepala )

Disuatu sudut Yan memerhatikan mereka....

( Yan hanya memerhatikan sambil menyedut sebatang suria original indon yg diberi oleh Andik )

Dan mereka berempat ke 7eleven untuk membeli ubat nyamuk , sedikit minuman , cekedi untuk ke gua caves....

Mereka pon berhuhuhu sampai pagi di gua.....

Didalam kesunyian gua tiba tiba " kedengar lagu dilwale dari handset oppo F1 gopi .

Gopi : siapa pulak call malam-malam buta nie (sambil menepuk nyamuk dipipi kerana khuatir dijangkiti virus zika) Razman kau tolong angkat .

Poyeng : koi jadi ilang akal dah sejak aokme kuor dari Pahang, koi geram betoi dengan aokme sehinggalah koi nengok pnyokong dan peminat pahang koi terbayang muke aokme. koi pun ape lagi.. ajok gadoh laa.

Razman : Kenapa awak tak buat skill Eric Cantona flying kick je penonton Pahang ( sambil ketawa terbahak )

Poyeng : Aok buat apa man dalam gua ?

Razman : Tak buat ape pon main selfie2 je dengan oppo F1 baru gopi .

Poyeng : budak budak kita dah tido ke ?

Razman : Hafiz dan gopi main daun terop kalah rembat dengan bola , Yan dengan Andik tumbang kena suria ori .
Poyeng : ok lah koi nk pergi main rb jap kat tc .

Razman . Ok yeng kipidap kirim salam rodong2 , koi nak video call steward jap nak sambung belajar clear ball tulang rusuk...

No comments: