Monday 15 February 2016

16 WANITA HAMIL SELEPAS MANDI DALAM KOLAM RENANG.



sperm

Sebuah parti kejutan hari jadi menjadi betul 
kejutan selepas kanak-kanak perempuan yang 
berumur di antara 13 dan 17 tahun tidak 
sengaja menjadi hamil. 

Mandi kolam hujung minggu mudah bertukar 
tragedi apabila salah seorang daripada orang
-orang muda menghadiri majlis sambutan hari 
jadi ejakulasi di dalam  kolam renang tanpa 
amaran untuk tetamu rumah, berakhir dengan 
tragedi apabila separuh daripada kanak-kanak 
perempuan yang hadir pada sambutan 
tersebut mengandung.

“Saya gembira saya tidak mempunyai baju 
renang saya hari itu,” ingat Daliah Jennings, 
hadir pada sambutan tersebut. “Ia adalah 
sebuah parti kejutan untuk meraikan ulang 
tahun ke-15 saya. Saya gembira saya tidak 
terlibatat” katanya mengakui, jelas kelihatan 
lega tidak hamil.

Pemuda itu mendakwa tidak ada sex dalam 
parti itu dan dia hanya ejakulasi di kolam 
renang secara tidak sengaja. 

“Sesetengah orang di bandar mengatakan 
bahawa kita mempunyai beberapa jenis sex 
liar. Festa sex berlaku dan itulah bagaimana 
saya mendapati semua orang-orang 
perempuan hamil, tetapi saya bangga 
untuk mengatakan bahawa saya masih 
teruna dan jika sesiapa tidak percaya saya , 
saya sudah bersedia untuk menjalani 
pemeriksaan perubatan untuk membuktikan
nya jika itu apa yang diperlukan, “kata lelaki 
berusia 15 tahun. “Saya telah menjadi semacam 
selebriti tempatan.

Orang-orang datang kepada saya sepanjang 
masa dan berjabat tangan saya dan 
mengucapkan tahniah kepada saya, tetapi 
saya tidak berbuat apa-apa! “Tambahnya, 
jelas kelihatan ikhlas. 

Dr. John Suzukima Hospital Healthcare 
Memorial Tallahassee, yang merupakan 
orang pertama untuk menghubungkan 
kelahiran berganda kepada sebab yang 
tunggal, percaya orang muda mempunyai 
(jarang berlaku) keadaan perubatan 
dipanggil spermafortis yang membuatkan 
air mani yang luar biasa kuat. 

“Ujian klinikal telah membuktikan bahawa 
orang yang mengalami spermafortis 
mempunyai jumlah sperma hampir seribu 
kali lebih kuat dan kaya dengan spermato
zoids daripada manusia purata,” jelas 
beliau.

“Ini jenis air mani agak sama dengan 
mamalia air biasa, seperti ikan lumba-
lumba, manati dan anjing laut dan 
mempunyai ciri-ciri yang menjadikan 
ia sangat tahan air. Keadaan ini pasti 
dapat menjelaskan apa yang berlaku 
dalam kes ini tetapi ujian klinikal dan 
ujian lanjut akan diperlukan untuk 
membuktikan teori ini, “katanya kepada 
pemberita tempatan.

No comments: