Wednesday 1 October 2014

JOM! KITA MELANCONG KE INDIA PULAK!!!


India, keindahan Bollywood membawa cahaya matahari dan harapan kepada berjuta-juta yang menonton mereka di layar perak. Jaya Bhaduri, Hema Malini dan Rekha semua jadi pujaan hati peminat lelaki. Walaupun dilindungi sepenuhnya oleh sari mereka, keseksian tetap terserlah!!


Wanita bollywood India adalah wanita pilihan yang cantik, pintar dan seksi. Berikut adalah wanita India yang terkenal cantiknya.



No.10 Priyanka Chopra




























Membawa dalaman gelaran Miss World pada tahun 2000, Chopra menjadi India kelima untuk memenangi paparan kecantikan. Selepas memenangi gelaran Miss India, dan seterusnya gelaran Miss World, Priyanka memulakan kerjaya Bollywood itu.



No.9 Katrina Kaif



















Diundi oleh NDTV sebagai wanita paling seksi di Asia, Katrina mempunyai rambut panjang, kaki tergantung dan mata berbentuk badam. Dia berada pada kedudukan dan sumber pendapatan tertinggi sekarang.



No.8 Aishwarya Rai















Miss World (1994) Rai dapat dipertahankan tempatnya dalam sejarah Bollywood. Beliau kini artis India yang tertinggi dalam Hollywood oleh Forbes, dan dia terus dipanggil wanita yang tercantik di dunia.

Aishwarya adalah wanita mempunyai mata Audrey Hepburn dan keseksian Angelina Jolie.



No.7 Bipasha Basu




























Memulakan kerjaya dengan Agensi Modeling Ford pada umur kebudak-budakan 17tahun. Bipasha telah membintangi filem bergaya India dan didakwa sebagai kategori simbol seksual. 

Bips, panggilan beliau, berjaya dengan iklan pakaian dalam kontroversi dari pereka Switzerland Calida pada tahun 1997 dan diharamkan di India. 


No.6 Kajol















Kajol dianggap sebagai pelakon paling berbakat di India. Dia akan diingati sebagai individu yang membintangi puluhan filem dan menjadi ikon yang istimewa.



No.5 Mallika Sherawat



















Malika tahu bagaimana untuk menarik perhatian ramai. Dia individu yang tidak kisah memakai bikini dan sari beliau.


Beliau mempunyai kegemaran yang profesional membuat kenyataan berani atau memakai pakaian pelik (menghadiri Cannes Festival Filem dengan ular hidup untuk mempromosikan filem India-Amerika Hisss).


No.4 Sonam Kapoor




























Anak perempuan pengarah Slumdog Millionaire dan pelakon Anil Kapoor, Sonam Kapoor berasal dari keluarga Kapoor. 

Sonam mempunyai daya tarikan dan keanggunan untuk  anda jatuh cinta.



No.3 Madhuri Dixit
















Madhuri tidak boleh bertindak dalam filem lagi tetapi dia kategori simbol seks tahun 1980-an dan 1990-an. 
Madhuri membintangi lebih 40 filem sepanjang kerjayanya. 



No.2 Riya Sen
















Artis terkenal dan simbol kategori seksual. Riya dipanggil kategori simbol seks generasi hari ini. Riya menjadi artis sejak berusia 16.


Riya telah muncul dalam banyak lagu video, telah muncul pada versi India majalah meliputi Maxim, Elle dan Cosmopolitan. 

Riya menjadi Pamela Anderson India dengan skandal MMS beliau pada tahun 2009. 


No.1 Leone Sunny



















Dibesarkan dalam peribadi Sikh tradisional di Kanada, Sunny Leone adalah kecantikan India dari Bollywood. Kerjaya beliau bermula pada apa yang dinamakan Penthouse Bintang Bulan pada tahun 2001. Beliau melonjak kepada status pin-up dan muncul dalam Hustler dan Lowrider, pada tahun 2003. 

No comments: