Monday 1 April 2013

Ini Dia Yang Sering Dilupakan Lelaki Ketika Asyik Bercinta!!!


 HENDAK BERASMARA KENA PENUH ILMU DI DADA!!!




Ketika sedang berasmara, seringkali seorang lelaki terfokus pada satu titik yang hanya dia senangi. Walaupun seperti sesuatu yang relatif kecil, tetapi sangat mengganggu.

 
Untuk itu, anda jangan tersinggung hingga kemudian merubah gaya tidur anda. Seorang lelaki umumnya sering melupakan beberapa hal ini, seperti dipetik dari Thefrisky, Sabtu (30/3/2013).

 
1. Klitoris

Seringkali seorang lelaki salah menentukan letak klitoris. Hingga pada akhirnya seorang wanita tidak boleh menikmatinya waktu berasmara dengan anda. Cubalah untuk tetap fokus dan bermain dengan santai.

 
2. Lepaskan stokin kaki

Sikap terburu-burunya, seorang lelaki lupa untuk melepaskan stokin kakinya.

 
3. Pelincir

Ketika anda dan pasangan sedang berghairah, lelaki seringkali mengenepikan fungsi pelincir. Padahal mungkin cairan wanita boleh jadi kurang ketika berasmara.

 
4. Bicara

Ini juga yang sering dilupakan lelaki ketika sedang asyik bercinta. Padahal berbicara ketika sedang melakukan hubungan seks bagi sesetengah wanita akan membuatnya semakin terangsang.

 
5. Kesiapan pasangan wanita

Bagi lelaki yang tergesa-gesa, terlihat lelaki akan memaksa wanita untuk berasmara dengannya padahal wanita belum siap sedia.

 
6. Perhatikan tangan Anda

Perhatikan tangan pada bahagian tubuh  sensitif wanita. Tidak semua wanita ingin disentuh pada beberapa bahagian tertentu di tubuhnya.

 
7. Sentuhan ringan

Terkadang sentuhan ringan yang lembut lebih baik daripada sentuhan yang kuat.

 
8. Menggunakan gigi

Walaupun seorang lelaki sangat berhati-hati ketika menyentuh wanita, tapi tidak semua wanita akan terangsang dengan cara anda.

 
9. Jangan stres

Anda hanya perlu konsentrasi sehingga tidak terlihat kalau anda sedang memiliki banyak masalah yang boleh terlihat di wajah anda. Anda boleh sesekali senyum dengan melihat ke arah pasangan.

 
10. Payudara.

Bagi lelaki, walaupun payudara penting, tapi seringkali payudara diabaikan untuk segera menuju kepuasan bercinta.

No comments: