Monday 1 April 2013

BERIKAN KENIKMATAN BERGANDA BUAT ISTERI TERCINTA.TAPI AWAS!JANGAN SEKALI-KALI BERLAKU CURANG!!!

Membuat Orgasme Wanita Boleh Bertahan Hingga 30 Minit.


Orgasme pada wanita biasanya hanya berlangsung sekitar 15 saat saja. Tetapi dengan teknik yang tepat, lelaki dapat membuatkan wanita merasakan orgasme hingga 30 minit.


Para lelaki tentu merasa bangga jika mampu membuat wanita pasangannya mencapai titik klimaks ketika berhubungan seks. Namun adakah yang boleh membuat waktu klimaks wanita boleh bertahan hingga setengah jam?


Para pakar menyatakan bahawa seorang wanita boleh merasakan orgasme lebih lama dengan menerapkan teknik Extended Sexual Orgasm (ESO)


Berikut cara agar orgasme wanita dapat bertahan hingga 30 minit, seperti dikutip dari MensHealth,  iaitu:


1. Menghilangkan kekhuatiran.

Pertama sekali wanita perlu melakukan beberapa persiapan orgasme pada dirinya dengan menghilangkan perasaan khuatir dan berpikir lebih positif tentang seks. Menurut pakar seksologi, kebanyakan wanita cenderung memiliki perasaan melawan ketika berhubungan seks dan tidak dapat rileks.


2. Latihan otot

Selanjutnya, wanita perlu melatih dasar pinggulnya dengan melakukan latihan otot, iaitu gerakan yang melibatkan meramas, menegangkan, dan kemudian melepaskan otot-otot yang sama yang digunakan untuk menghentikan aliran kencing.


3. Masturbasi

Wanita juga memerlukan masturbasi agar mampu mengenali seberapa besar tekanan, kecepatan, dan ritma penetrasi yang sesuai untuknya.


4. Menerapkan pelincir

Lakukan foreplay bersama pasangan dan terapkan pelincir pada seluruh vagina dan perineum. Lelaki dapat memberikan tekanan ringan dan menyentuh area tersebut selama 5 minit, tanpa merangsang klitoris.


5. Merangsang klitoris

Selanjutnya lelaki dapat merangsang klitoris wanita dengan gerakan geser yang lambat. Wanita harus mulai meramas dasar pinggulnya seperti melakukan latihan otot sambil bernafas dalam-dalam dari perut. Jika semua berjalan dengan terancang, orgasme tidak boleh terlalu jauh.


6. Memperpanjangkan orgasme

Ketika orgasme tiba, akhiri penetrasi dan perpanjangkan durasi orgasme dengan membelai lembut klitoris dan memberikan lebih banyak tekanan. 

Dengan terus merangsang klitoris, anda dapat memacu kontraksi agar terus terjadi setiap satu sampai lima saat. Dengan cara ini, orgasme pada wanita dapat bertahan hingga 30 minit, sehingga diperlukan kerja sama yang baik antara pasangan.

No comments: