Wednesday 3 April 2013

IMPIAN WANITA NIKMAT DAN SYAHDU!!!!

 

Keinginan Wanita Saat Berciuman


[imagetag] www.up2det.com [imagetag]



Tidak ramai jejaka yang tahu hal ini. 
Keinginan saat Ciuman apabila diketahui merupakan cara terbaik untuk mengakhiri perseteruan atau sekadar mengungkapan cinta kepada pasangan.

 Ketahui keinginan pasangan saat ciuman sedang berlangsung untuk membuat sensasinya kian memanas.
Ciuman adalah hal intim, sensual, dan penuh dengan ghairah. 


Berciuman boleh saja membuat anda berasa lebih positif. Untuk wanita, berciuman adalah cara untuk mengetahui dan mengungkapkan cinta anda. Jika suaminya menciumnya, wanita merasa diinginkan dan dicintai.

Oleh kerana itu, mari ungkap jenis ciuman yang wanita sukai kerana ciuman adalah langkah pertama untuk memulai orgasme seorang wanita, seperti yang dipetik dari Indian Sutras.


  1. Jadilah pencium yang sempurna jika anda ingin bercinta dengan seorang wanita. Jika jejaka memberikan ciuman yang buruk, wanita akan terus mengingatnya. 
  2.  
  3. Selalu menjadi pencium yang penuh ghairah. Seorang wanita selalu ingin merasakan saat anda ingin menciumnya. Ekspresikan apa yang anda inginkan dan perlukan melalui ciuman anda. 
  4. Mulailah dengan lambat ke pipi. Kelembutan membuatnya sensual sebelum anda memindahkan secara dalam French kiss. Buatlah ciuman tersebut berlangsung lama kerana wanita seronok mencium lagi.
  5. Bisikkan perasaan anda atau rintihan hati saat menciumnya. Mulailah perlahan ke telinganya sambil mencium lehernya dan katakan sesuatu yang romantis. Seorang wanita akan senang mendengar frase seperti berbisik di telinganya dalam suasana romantis.
  6. Setiap wanita menyukai French kiss. Kerananya berikan ciuman yang dalam, liar, dan basah saat menciumnya. Ini menunjukkan ghairah anda dan suasana untuk berasmara.
  7. Rasakan tubuhnya saat berciuman dan jangan hanya berkonsentrasi pada ciuman.
  8. Jadilah liar saat berciuman. Ikat tangan atau memegang dinding, misalnya. Wanita suka dicium saat jejaka itu kuat.
  9. Bermain-mainlah dengan rambutnya untuk menandakan bahawa anda berada dalam suasana siap untuk berasmara. Buatlah dia merasa terangsang dengan datang dari belakang dan tiba-tiba menciumnya. Wanita suka dicium dengan tiba-tiba. Cium punggungnya sambil memeluknya dari belakang dan rasakan tubuhnya.
  10. Ciumlah dia saat anda berdua bertengkar. Ciuman mengatasi perkelahian anda dan menghidupkan cinta kembali.

No comments: