Tuesday, 13 January 2015

PAS,KEMBALILAH KE LANDASAN ASALMU,LANDASAN YANG BENAR!!!

.

Foto Koko Suria Si Pengemis.














.

Begitu hebatnya tekanan dari DAPig dan Pkr terhadap 
PAS'.

Ibarat begini.. Apabila sesuatu sogokan kamu dapat.. 
Mestilah pulangannya berbaloi.. Bukan pulangan 
kosong saja..

Itulah yang membuat PAS ditahap tersepit dalam segalanya.
Jadi jangan bermimpi PAS boleh tunaikan hukum HUDUD.
PAS 4 ALL DUNGU... Ada bantahan.??










Pas dengan jelas menganggap hanya parti 
itu sahaja yang memperjuangkan lslam 
dengan cara yang betul tanpa menyedari 
bahawa perjuangannya semakin menyimpang 
dari agama lslam yang sebenarnya.


Jadi doa K.O untuk BN tu atas perintah Allah 
s.w.t la ya.. 


Hahaha!!! Takbur & angkuhnya manusia kerdil 
ini. Amat malang agama islam di jadikan topeng 
untuk mencapai matlamat kuasa politik..


Kalau Pas ditubuh dengan perintah Allah, 
kenapa tidur dengan dap? Sikapir laknat tu, 
Allah jugak ke yang suruh?

6 comments:

Anonymous said...

A)Pas jelas nak laksana hudud.

B)Satu Parti Melayu tu tak jelas nak hudud.

C)Satu Parti Melayu lain pun tak jelas nak hudud tapi dia nak bekerjasama dengan Pas yang nak hudud.

D)Ada Parti bukan Melayu yg dah confirm tak nak hudud tapi dia nak bekerjasama dengan Pas yang nak hudud.

Kalau nak harap parti B. Alamat sampai kiamat le nak hudud. Melayu dah tetap jadi pengemis.

Parti C dan D boleh bekerjasama dengan Pas. Tentulah ada syarat. Tentulah juga mereka bercakaran untuk permulaan. InsyAllah akan jumpa penyelesaian.

Islam di zaman kegemilangan dulu pun bekerjasama dengan bukan Islam menentang musuh Islam.



ustaz roslankama said...

zaman sekarang bekerjasama dengan bukan islam yang jelas memusuhi islam menentang kerajaan yang ditunjangi oleh orang islam!

cara alami memperbesar alat vital pria said...

Very good post! We are linking to this particularly great content on our website, Keep up the good writing.
# obat pembesar penis pria alami
# obat pembesar penis pria alami
# obat pembesar alat vital pria alami
# obat pembesar zakar suami alami
# obat pembesar kontol laki-laki alami
# Obat Vmen Plus Asli Original Murah
# Obat Vmen Plus Asli Original Murah
# Obat Vmen Plus Asli Original Murah
# Obat Vmen Plus Asli Original Murah
# Obat Vmen Plus Asli Original Murah
# jual obat bius wanita
# ciri vimax asli
# minyak lintah papua
# obat pembesar penis
# jual obat peninggi badan grow up

Anonymous said...

Jangan risau la ustaz. Dama berpolitik, kenalah serah kat barisan kepimpinan Pas untuk pastikan syarat dipatuhi.

InsyaAllah, dapt petunjuk jika perjuangkan Islam.

INGAT!!!!! Melayu dan Islam akan terus terhina di bawah Parti B!!!

Sokong Pakatan kerana itu itu saja cara(yang ikut undang2) untuk tegakkan syiar Islam.

ustaz roslankama said...

pakatan haprak yang di penuhi pemimpin tak bermoral! terpalit skandal seks,pluralisme,libralisme,lgbt,Dap kafir harbi ini yang nak diharapkan menegakkan syiar islam?bukak lah otak yang Allah cipta tu! jangan taksub dan jadi pak turut pulak!

“Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang-
orang kafir menjadi auliya dengan meninggalkan orang
-orang mukmin. Barang siapa berbuat demikian, niscaya
lepaslah ia dari pertolongan Allah kecuali karena (siasat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksa) Nya. Dan hanya kepada Allah kembali (mu)”

(QS. Al Imran: 28)


Ibnu Abbas radhiallahu’anhu menjelaskan makna ayat ini:


“Allah Subhanahu Wa Ta’ala melarang kaum mu’minin
untuk menjadikan orang kafir sebagai walijah (orang
dekat, orang kepercayaan) padahal ada orang mu’min.
Kecuali jika orang-orang kafir menguasai mereka,
sehingga kaum mu’minin menampakkan kebaikan pada
mereka dengan tetap menyelisihi mereka dalam masalah agama. Inilah mengapa Allah Ta’ala berfirman: ‘kecuali karena (siasat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka‘” (Tafsir Ath Thabari, 6825).

Anonymous said...

Dah bgitaukan... kerjasama bersyarat... Bilanya jadi "auliya"?

Tahu tak apa ciri orang mukmin? "orang mukmin" dlm ayat Al Imran tu boleh digunapakai pada pemimpin bee end yang boros/penipu/rasuah politik tu ke?

Tak... kottttt.. Jauh sangat..

Siapa yang jadikan mereka "waljah". Kan sekarang asyik berhujah dan masing2 masih mencari kesefahaman.

Bukan mencari kesefahaman habiskan harta rakyat macam bee end.

INGAT!!!!! Melayu dan Islam akan terus terhina di bawah Parti B!!!

Nampaknya ayat2 yang ustaz bagi tu lebih menunjukkan bee end tu salah.