Sunday 11 January 2015

JANTAN MIANG MEMANG SUKA RABA PEHA PEREMPUAN!!!


Gatal sungguh!

Mungkin inilah yang dirasakan seorang penumpang MRT di Singapura apabila seorang lelaki cuba merabanya di dalam koc semalam.

Wanita itu pada mulanya menyangka lelaki berkenaan tidak sengaja berbuat demikian.

” Badan lelaki itu agak besar, bila tangannya terkena paha saya, saya ingat dia mungkin nak ambil telefon bimbit dan tersentuh saya dengan tidak sengaja.

” Tetapi makin lama dia melebarkan kangkangnya hingga peha saya mula bertemu dengan pehanya.

” Tak cukup dengan itu, lelaki itu mula menggerakkan jari jemarinya di peha saya, hisk!,” ujar wanita tersebut.


Menurut wanita itu, pada masa yang sama lelaki itu memejamkan matanya seolah-olah sedang tidur.

Geram dengan perbuatan tersebut, wanita berkenaan merakamkan aksi lelaki itu dan mula menyebarkannya di laman media sosial.

Namun sehingga kini dia masih belum bercadang untuk membuat laporan polis-BY 

Macam-macam….!!!

No comments: