Tuesday 20 January 2015

AWAS!!! CINA RASIS AKAN MENGUNDANG BENIH IS DI MALAYSIA!!!


Anak Cina Pun Dah Berani Halau 

Melayu!!! 


Pukimak Punya Cinabeng!!!


Sabut dan tempurung.Begitu lah ibaratnya melayu umno dan pas. Minyak kelapa membakar.Air kelapa sebagai azimat memadamkan api dari marak membakar sabut dan tempurung.




Mari kita fikirkan bila agama islam,bangsa melayu diperlekehkan, pada kebiasaannya orang islam/melayu menjadi sangat sensitif bagi mempertahankan maruah agama dan bangsa. 


Sanggup mati kerana berjihad dan mati syahid Contohnya peristiwa 13 Mei dan pertembungan perarakan dua agama di Penang. Tetapi dalam alam siber,ramai keyboard warrior islam/melayu tidak bersikap demikian. 


Tidak bersatu mempertahankan maruah islam/melayu.Malah ada yang mnyokong atau mendiamkan diri bila isu perlekehan islam/melayu diutarakan. 


Kenapa begitu? 


Mungkinkah mereka itu bukan islam/melayu dan hanya menggunakan nama islam/melayu bertujuan menambahkan lagi perbalahan sesama islam/melayu? 


Ada logiknya tak? Ayuh islam/melayu sama-sama bangkit menentang mereka itu. Lupakn soal kepartian(taksub parti/pemimpin) dan mempertahankan yang hak dan benar. 


Maka aku sarankan kepada yang berwajib agar pendaftar laman sosial(fb,twit,istgrm dsb) mendaftar dengan nama sebenar seperti dalam k/p. Ini memudahkan pihak berwajib mengesan mereka yang membuat onar. Kalau sim card HP boleh buat tak kan yang disarankan ini tak boleh pulak!!!


Maaf saya bukan rasis tegar.Hanya ingin Malaysia yang hidup berbilang kaum,agama dan budaya  aman harmoni.


Kalau yang aku cakap ni pihak berkuasa buat derk aje maka sikap dan perangai sebegini akan menyebabkan IS  berkembang biak di Malaysia nanti!


Terrorists fighting within ranks of Nusra Front in Syria


No comments: