Sunday 11 January 2015

JANGAN TIRU PERANGAI MACAM AKU!!!


PEMUDA MELAKUKAN SEKS DENGAN SEPUPU SENDIRI!!!


SEPUPUKU ADILA:Nama aku adalah Amir

(bukan nama sebenar). Aku tinggal di kuala 

lumpur. Usia aku pada tahun ini adalah 21.

Apa yang aku ingin ceritakan adalah kisah 

aku 2 tahun dulu ketika itu aku 19 tahun.



Aku adalah anak tunggal dalam keluarga 

ibu aku. Asal dari Kedah bapa aku asal 

dari Kelantan. Aku ni kira anak kesayangan 

la juga ..




Satu hari anak adik ayah aku ingin mengadakan 

majlis kenduri kahwin ,kira paksu aku la. Pada 

malam majlis tersebut aku ,ibu dan ayah bertolak 

dari kuala lumpur ke kelantan untuk menghadiri 

majlis tersebut.kami bertolak pukul lapan malam. 



Dalam kereta aku memang betol-betol tak sabar 

nak tengok sepupu-sepupu aku yang cantik.Apa 

lagi meter kereta aku 180kmj tu kira perlahan la 

bagi aku..aku sampai ke Kelantan kira-kira 2 pagi.


Sampai-sampai aku lihat banyak kereta dihadapan 

rumah maybe kereta saudara mara aku kot.Aku 

berasa gemuruh untuk masuk ke dalam rumah 

tapi tak kan aku nak tido luar kot.aku pon paksa 

diri aku masuk .


Sampai di pintu aku terus terpandang sepupu 
akuyang paling cantik sekali. Adila nama dia.
Adila ni adalah anak paklang aku.Dia asal dari 
Terengganu dia pon macam aku datang untuk 
menghadiri majlis tersebut .

Dia ni memang ulat buku la..tak hairan la 
sekarang dia sudah menjadi seorang doktor.
Umur dia lebih kurang 29 tahun l.Bila aku 
terpandang dia ringan je mulut aku tegur dia, 
''eh tak tido lagi ke?" 

Dia jawab sambil tersenyum ''mata tak 
ngantuk lagi" Aku senyum dan terus pergi 
ke bilik yang disediakan oleh paksu aku 
untuk letak barang.Selesai meletak barang 
aku terus pergi kepada dia semula untuk 
beramah mesra.

Macam-macam aku berbual dengan dia agak 
sampai nak dekat subuh jugak la. Maklum la 
bukan nak sembang sangat pun.Cuma nak 
tengok body dia yang agak menarik tu.

Buah dada dia usah kata la memang paling 
terbaik la.Dah la malam tu dia pakai t.shirt 
dengan kain batik. Sapa yang TAK 
mengacam beb.

Hanya kami berdua je kat situ. Saudara 
mara lain ada yang duduk kat atas.Mak 
dengan ayah aku dah berdengkur kat bilik
 dah..maklum la letih sangat. Paklang aku 
pon sama turut dibuai mimpi indah.Nak 
di jadikan cerita pada malam tersebut aku 
pun letih memang mata pun dah tak larat 
nak buka. 

Otak aku memang duk pIkIR bantal dan 
tilam Aje.Aku pon carilah tempat mana 
sesuai aku nak landing. Kemudian aku 
disapa oleh sepupu aku tadI. 

''Kenapa? takda tempat nak tido ke?"


Aku pUn menganggukkan kepala.Dia 

mengajak aku tido dibilik atas kerana 
ada kekosongan di biIik tu..

Asalnya tu bilik stor tapi paksu aku dah 
kemas maklum la saudara mara ramai 
yang nak balik.Bilik tu Adila  dengan adik 
dia yang tidur. Jadi dia ajak aku tidur 
dalam bilik tu.

Jam pun dah pukul 5, aku pun ikut dia 

aje la tidur atas.Maklum la dalam otak 
ni aku pikir nak tidur je.Letih sangat 
katakan.

Sampai dalam bilik aku terus letak bantal 
aku di atas tilam yang di tiduri adiknya 
Maya tu.Maya berumur 17 tahun tapi tak 
lawa la macam kakaknya Adila.

Semasa aku nak tidur Adila meminta 

pendapat aku pasal baju baru yang nak 
dipakai esok pagi.

''Amir lawa tak baju ni?" 

Aku memberitahu nya, ''Lawa sgt!"


Dengan mata mengantuk dia menyuruh 

aku tengok baju tu masa dia pakai. Dengan 
selamba dia membuka bajunya depan aku. 
Terbeliak mata aku!

Hilang segala  mengantuk aku tadi melihat 
badan dia yang sangat putih gebu tu.Badan 
dia hanya ditutupi coli dan seluar dalam 
bewarna pink.

Memang aku tak sangka la boleh dapat 

tengok badan dia.aku dapat lihat buah 
dada dia yang ranum tu..

Aku terus terdiam melihat susuk tubuh 
dia dengan mata terbeliak.dia menegur 
aku sambil tersenyum, 

''Ehhh... apa yang kau tengok tu?Aku 

suruh kau tengok baju baru aku nie".  

Aku diam lagi tanpa berkata.Anu aku tak 

boleh nak sorok lagi dah 90 darjah terpajak 
ni.dia melihat aku sambil berkata, ''Amboi 
macam tak penah tengok perempuan tak 
pakai baju je.."

Dalam hati aku ni berkata ''Baru aku tahu 
dia ni sosial gile.Selepas dia mencuba baju 
baru dia tu aku ingat dia nak pakai balik kain 
batik dengan t-shirt dia tu.Rupa-rupanya dia 
terus berselimut dengan badannya hanya 
berpakaian dalam tadi.

Aku selamba tanya dia,'' Kau memang 

tidur macam ni ke?"

Dia selamba menjawab, "Sini panas, kalau 

dekat rumah tak la.Tapi bilik tu memang la 
panas sedikit!' 

Dia terus landing sebelah aku.sebelah 

kanan adiknya Maya, kiri kakaknya pula 
Adila.Bayangkan memang tak boleh nak 
tidur la otak dah fikir macam-macam 
pulak.Dari tadi mengantuk tiba-tiba 
menjadi segar..


"Amir,bangun Mir!!!" Terasa bahu aku 
digoyang-goyang oleh seseorang.

"Mengapa Mir tidur kat pangkin ni?Gi naik 

tidur kat atas tu",suruh Pak Su aku!

Rupanya aku dibuai mimpi tadi.Pak Su pun 

satu,kalau nak kejutkan aku pun tunggulah 
mimpi aku tadi selesai dulu!!!

Kacau daun sungguhlah Pak Su aku ni!!!


No comments: