Sunday 1 February 2015

ASMARA ORANG PENCEN





Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah 

bilik yang sederhana besar, di atas katil....... 
sepasang suami isteri yang telah lanjut usia 
baru masuk tidur.

Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya 

terbangkit perasaan ghairah malam itu....

Si isteri bersuara,


"Dulu-dulu tu..... abang selalu pegang tangan 

saya bila kita nak tido."

Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam 
tangan isterinya, lepas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi,


"Kemudian tu.... abang selalu cium saya."


Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat 

kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si 
isteri. Lepas tu sambung tido balik.

Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi,


"Kemudian tu.... abang selalu gigit-gigit leher 

saya......."

Dengan perasaan marah dan geram, si suami 

melontar selimutnya dan bangun dari katil tu.

Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"


Dengan marah suaminya menjawab,


"Nak gi amik gigi la ni!!!"


1 comment:

Unknown said...

Ini Tip Utk Lelaki Tua Yg Berkhawin Muda Dan Inginkan Anak .Bagi Lelaki Tua Yg Masih Ada Nafsu CaraNya Lakukan Hubungan Dan Isteri Bersedia Sekiranya Suami Telah Keluar Pantutan Awal Di- Atas Isteri Terus Angkat Kedua Dua Kaki Isteri Dan Goncang Beberapa Saat Dan Suruh Isteri Tidor Menyering Ke Kanan 10Minit Dan 10 Minit Ke Kiri Dan Jgn Bangun Sehingga Pagi Dan Insyaalah Ia Mungkin Hamil .Saya Telah Lakukan Bergitu Dan Anak Lelaki Saya Skrg Berumur 26Tahun Sudah Berkhawin Dan Nak Masuk 2 Cucu. Anak Saya Skrg Seorang Kapten Askar .Saya Telah Ajar Dia Perkara Yg Sama Juga Tetapi Itu Kuasa Allah. Syukuralhamdullilah Di Atas Kehendak Nya. Terima Kasih.