Thursday 19 February 2015

ANAK MUDA KHAWARIJ SUDAH RAMAI BERKELIARAN DI BUMI MALAYSIA!!!


Lihat sahaja apa yang sedang berlaku terhadap segelintir orang Melayu yang terlalu taksub dalam Pakatan Haprak ?


We Are Fucking Anal !


Wehhh sudah sampai ke tahap itu !!


Malah ada yang lebih teruk dari itu  , ada segelintir lagi yang mengaku Melayu sanggup menerima seorang pemimpin walaupun secara terang-terangan beliau adalah GAY atau HOMOSEKSUAL !!


So dalam istilah ini dipermudahkan dengan menyebut bahawa mereka sanggup menerima Anwar sebagai PELIWAT kerana kepimpinannya di anggap sebagai pemberontakan terhadap kerajaan sedia ada. 


KONSPIRASI ! Mana ada ? Konspirasi apa kalau mereka sendiri mengaku sanggup menerima si polan itu walaupun beliau adalah lelaki songsang !!!


Percayalah akibat daripada hasutan , ideologi berat sebelah maka sudah lahir dikalangan bangsa kita sendiri yang lebih terarah kepada PEMBERONTAKAN !


Mereka lebih suka memberontak ! Dan percayalah suku-suku ini akan terus memberontak sekiranya Pakatan Haprak menjadi kerajaan pusat sekalipun.


Tak percaya ? Lihat betul-betul kewujudan puak berhaluan kiri .... Bagaimana mereka boleh pula menerima ideologi KOMUNIS ? Semua itu berlaku kerana ada sokongan daripada pihak yang punya kepentingan politik.

Secara tidak langsung benih-benih ini tumbuh membiak!!!

Hari ini keadaan jauh lebih genting kerana sudah lahir pula mereka yang bukan sahaja dilihat terpesong tetapi memberikan ancaman sampai ke tahap mahu membunuh !!-MMI.



No comments: