Monday 11 August 2014

BURUK PERANGAI SEBURUK RUPA!!! BURUK PEKERTI SEBURUK HATI!!!


Faekah Hadapi Gangguan Seksual Kerana Pertahankan Khalid Sebagai MB!!!




Barangkali sedar tentang kekuatan dan gerak politik Khalid Ibrahim yang diatur dan diselia oleh Faekah Hussin, Sham Rais yang bercita-cita mahu jadi pak lawak bodoh melancarkan serangan ke atas Faekah Hussin.


Namun, Sham Rais yang tidaklah sepandai mana walaupun duduk merempat di Brixton, England selama lebih 7 tahun, cuba menggunakan idea seksis atau lebih tepat lagi serangan seksual secara lisan dengan menyifatkan Faekah Hussin sebagai ANDARTU TERDESAK YANG MAHUKAN AIR MANI JANTAN!


Aktivis pembangkang, Hishamuddin Rais yang sering diberi penghormatan oleh Pakatan Rakyat untuk menjadi "panel" di majlis-majlis mereka menerima padah apabila dikecam hebat oleh peserta forum ‘Krisis MB Selangor’ yang berlangsung baru-baru ini di ibu negara.


Ketika asyik "membelasah" Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan pemimpin kanan kem Menteri Besar itu, Hishamuddin telah jelas mengeluarkan kenyataan menghina kaum wanita di dalam forum tersebut.


Dalam kenyataannya pada minit ke 1:25 yang dirakam oleh Malaysiakini, Hishamuddin merujuk bekas setiausaha Menteri Besar Selangor, Faekah Hussin sebagai "anak dara tua yang kurang seks".


Tindakan itu telah mencetus rasa tidak puas hati ramai peserta forum yang secara terbuka mengkritik ucapan Hishamuddin.


"Anda tidak sepatutnya keluarkan kenyataan seperti itu. Ia tidak dapat diterima sama sekali," kata salah seorang peserta wanita kepada Hishamuddin di forum tersebut.


Selain itu, seorang lagi peserta wanita jelas berang dan menganggap Hishamuddin mempunyai mentaliti kelas dunia ketiga dan sikapnya itu sangat memalukan.


"Saya rasa ini semua merupakan indicator (petanda) yang menunjukkan kita (merujuk pada tindakan Hishamuddin) masih lagi di (tahap) dunia ketiga.


"Shame on you!" kata wanita tersebut yang menerima tepukan gemuruh dari para peserta lain di forum berkenaan.

Itulah mentaliti ikon "kesayangan" Pakatan Rakyat tersebut. -KedahNews.com

6 comments:

Anonymous said...

Nampaknya asalkan PONDAN, boleh dapat tempat dalam PKR.

Anonymous said...

Seronok namapak..... Jangan risau... bee end tetap tumbang pru14 nanti...

Anonymous said...

Tumbang yang macam mana tu? Yang macam PRU12 atau PRU13?

Settle kan Selangor dulu sebelum nak pandang jauh ke PRU14!

Anonymous said...

MACAI PIANG PENCACAI TRANG TANG TANG! PR AKAN TUMBANG MACAM LEMBU KORBAN! ITU BARU SELANGOR,KALAU MALAYSIA MAU PECAH JADI MALAYSIA UTARA DAN MALYSIA SELATAN!KUAT NAFSU PUAK NI! TAPI BATANG KURANG POWER!

Anonymous said...

sebab itu UMNO sayangi selangor tp org selangor tak pandang UMNO kaki penipu.

Anonymous said...

UMNO memang parti yang menyayangi semua rakyat....budaya benci membenci hanya dari puak2 jahanam pakatan.