Thursday 21 August 2014

ULAMA YANG TERSUNGKUR YANG TERSINGKIR!!!




Aku kesian secara peribadi kat pas.


1.Tak kuat mana kalau diwar-warkan dipenuhi mereka yang mejiwai sebagai pejuang islam.


2.Pas tak ada apa-apa istimewa pun selain sekadar sebuah parti yang biasa-biasa aje.
   penuh main dan kena main.


3.Lambat laun mencari siapakah saudara kandung keh keh keh!!! Itupun terhegeh-hegeh.

  amin.


Hadi Awang mesti diturunkan dari jawatan presiden PAS.Bukan sebab sokong puak-puak 
anwarinas tapi sebab beliau terlalu lemah, langsung tidak ditakuti oleh saf pimpinan. Beliau 
hanya dihormati dan ditaati oleh ahli-ahli akar umbi.


Tapi padanlah dengan muka dia. Dulu saya pernah menonton video di u-tiub dimana Hadi Awang 
dengan bangganya menyatakan; Pas terbuka kepada semua, tak kira pegangan. Khawarij kita 
terima, Syiah kita terima, etc, etc,etc. 


Sekarang puak-puak kafir/munafiq tu dah terbalikkan PAS dan menghina beliau dikhalayak ramai. 
Stopa Ali yang prima facie terbukti berzina pun beliau kekalkan sebagai s/u agung PAS. Padanlah 
muka kamu Hadi Awang, padan lah. Letaklah jawatan sebelum PAS menjadi punah binasa. 


Soalnya, Ustaz PAS yang mana yang layak ganti Hadi Awang nanti?


*********************

Wahai sekelian rakyat Selangor, marilah kita sama-
sama tolak PKR,DAP dan PAS/ANWARINAS jika 
PRN diadakan. Buktikan yang kita juga mempunyai 
kuasa untuk menentukan pemimpin yang kita 
kehendaki untuk memerintah. Ayuh....inilah peluang 
terakhir kita semua untuk selamatkan bumi Selangor 
yang kaya raya ini sebelum semuanya habis terhakis 
dan dicemari dengan najis-najis babi.



Kesiaan Nik Ajis dan Hj Hadi... dipinggirkan .... BALA dari Allah telah kembali kepada Mereka yang menolak perpaduan umat Islam ... Syaitaan DAPigs bergembira apabila anwarinas bersama mereka memusnahkan Islam... Tunggulah percambahan pusat maksiat Tajaan Kerajaan Muafakatan Rakyat yang di Imami oleh PAS 
al dajjal ....



R.I.P PAS... Selamat menyambut perayaan hantu. 
he he he ngeh ngeh!!!

Sebenarnya yang boleh menghalau keluar musang-musang berbulu ayam dalam pas ini adalah akar
umbi pas yang asal.Ramai daripada golongan profesional yang masuk pas pasca krisis politik
1998 adalah penyokong-penyokong tegar aljubs
yang tidaklah berjiwa pas dalam ertikata sebenar.


Tapi ini bukanlah kerja mudah.Sesusah untuk akar 
umbi umno menghalau golongan liberal dalam 
umno.


Untuk akar umbi menghalau musang-musang ini perlukan sokongan dan keberanian dari pimpinan-pimpinan yang masih punya jati diri yang asal.


Untuk konteks Pas,Hj Hadilah yang perlu memimpin golongan pro ulama mencantas trojan-trojan horse 
yang berleluasa di peringkat pimpinan tertinggi.


Orang pertama patut diterajang keluar dari pas 
adalah timbalan presiden pas sendiri iaitu Mat 
sabu yang pernah ditangkap khalwat dengan 
bini orang.


Mat sabu bukanlah berlatarbelakangkan agama.
Dia ni juga penyokong syiah dan kawan baik Lim 
guan eng dan aljubs.


Kemudian barulah orang-orang seperti Khalid Gereja,Hanipah Maidin,Hatta Ramli,Saari Sungip 
dll lebih mudah dihalau keluar.


Nak kata apa lagi ya ustaz? Bila menolak 
persaudaraan sesama Islam kerana taksub 
kepada politik, inilah apa yang Allah 
tunjukkan. 


Golongan ulama yang sepatutnya mendekatkan 
ummah walaupun berlainan parti tidak menjalankan amanah, maka Allah menghilangkan kekuatannya. 


Ahli parti sendiri sudah tidak memberi sebarang penghormatan, penghargaan dan harapan. selamat tinggal golongan ulama dalam pas. Anda tewas 
dalam gelombang nafsu mengejar kuasa.


Tak perlu tunggu puak anwarinas singkir, kalau 
ada maruah undur saja Haji Hadi memang tak ada peribadi seorang pemimpin, lembik sembab dan 
halatuju yang blurrrr.


Lepaskan saja pada yang muda-muda seperti Hj 
Mat Yaakob atau Nik Amar.Mereka ini lebih 
berkalibar dan ikhlas dalam perjuangan.Haji Hadi, 
please resign lah sebelum pas jadi lebih parah!!!

PERLU DI INGAT...
PAS DITUBUHKAN UNTUK TUMBANGKAN UMNO...
DAN BUKANNYA IKHLAS DALAM MEMPERJUANGKAN ISLAM...

12 comments:

Anonymous said...

Aku join PAS tahun 80an lg, sebelum brother KS @ KG kena ISA lg, sempat aku dgr pengalaman dia kena ISA tu. Dlm PAS mmg dr dulu pun bnyk yg aku tak setuju, tp kerana wala', tak setuju pun kenalah diamkan aje, dan ttg HH ni tiga perkara besar aku tak setuju ;
1. Amanat 81, adalah amanat khawarij, aku rasa dia belum tarik balik.
2. Dia pernah kata syiah imamiah tu tak sesat, dan yg aku tahu setakat ni dia belum tarik balik.
Dua ni aku anggap personal opinion dia dan atas dasar wala' kpd jama'ah dan pimpinan aku stay and follow jugak la, tp, bila,
3. Dia tanda tgn sbg mewakili dan jadi pendirian PAS, bersama dgn MAZA dan Md Nur Manuty, org kapir boleh guna Kalimah Allah (swt).
Aku terpaksalah mufarrakah dr jama'ah ni. So yg masih tinggal, fikir la sendiri, nanti menjwb masing masing sendiri sendiri.

Anon 10:23am said...

Isu Kalimah Allah (swt) ni aku anggap besar kerana Allah swt tu Tuhan kita Esa Tunggal, tiada beranak tiada berbapak tiada beristeri tiada bersahabat. Org kapir nak sebut Kalimah Allah (swt) pd aku takde masalah, tp bila dia kata bapak la anak la roh suci la dicantumkan dgn Kalimah Allah (swt), mmg dua kali kapir la jadiknya, dan mana boleh kita setuju atau sokong. Sekurang kurang iman, kita diam, benci dlm hati, boleh jugak kita doakan mrk mudah mudahan satu hari nanti dpt hidayah, setuju dan sokong mmg sesatla.

Anonymous said...

Anon 10.23. Kau keluar Pas masuk parti mana?

Amano?

Parti tu dah digelar 'parti syaitan di kenali'. Oleh bekas bos mereka juga. Lagi turuk.

usin melaun said...

ye ke? tak pernah dengar pun!awak aje yang cakap cam tu kot?
bawa mengucap! yang berkawan dengan setan ni sahlah puak awak! tu sekarang ni cacamarba aje parti pujaan kau ni!hati dah hitam nak wat cam ne?

Anon 10:23am. said...

Skrg non partisan. Soal ngundi, aku pangkah mana yg aku rasa aku boleh jawab dpn Allah swt nanti. Soal campur dan bergaul, sume aku campur, apa parti pun aku tajk kesah. Aku punya badminton team pun mostly kapir, and most of them yg aku tau mmg geng pakatan, tp dgn aku OK je. Sorg tu siap bahas panas jugak la, tp lps tu kitaorg baik je. Team aku mmg multi racial, multi religion, Islam, Kristian, hindu, Buddha and yg tak de agama pun ada, gaduh gaduh masa main pas tu baik semula. Jiran jiran aku pun yg cina yg India pun aku OK je, takde gaduh gaduh, pulau memulau.

Anonymous said...

anon 11.37. "Soal ngundi aku pangkah mana yg aku rasa aku boleh jawab dpn Allah swt nanti"????????????????????

Time akhirat ni bleh "rasa2" atau boleh plan ke jawapan depan Allah.. Mulut ko dah tertutup daaaaaa... Apa yg kau lakukan.... Apa yang ko niat semua akan terjawab dengan sendirinya......

Sedarlah dengan non partisan akan menyebabkan parti yang memperjuangkan Islam akan terus ditindas. Satu usaha menyokong/memperbetulkan/mengajak orang sokong Pas mungkin boleh merubah seorang amano.... InsyaAllah.

Jangan harap kat amano....

Ramai dah yang ingat nak tuko amano dari dalam telah tenggelam di dalammya...

Anonymous said...

PAS perjuangkan Islam ???
Islam dgn PAS pun org PAS dah confused.

Anonymous said...

UMNO lg carca merba dah menunggu tesembam kebumi.

Anonymous said...

kalau pejuangkan islam dah tentu sokong khalid jadi mb.exco, pas semua!boleh lah hapuskan maksiat! ini tidak,sokong juga betina jadi mb. nampak sangat hipokrit.jual agama,guna agama demi undi,tapi tindakan jelas takut nak hapuskan kemungkaran.maklumlah dap yang tanggung dana pas! kalau hapuskan pusat maksiat di selangor maka dana pun kosong! pejuangkan islam sangatlah tu!

Anonymous said...

UMNO yg menjual agama dan memain2kan agama.

Anonymous said...

mana bukti umno guna agama! pas memang satu dunia tahu yang perlakuan mereka langsung menyempang dari ajaran islam!

Anonymous said...

awak ada bukti ke yg pas menyempang dari ajaran islam.kalau dah terbukti mana majlis agama dan kenapa tiada tindakan.