Monday 18 August 2014

CIPTA ANAK PATUNG BAGI PUASKAN NAFSU!!!


UNTUK MEMUASKAN NAFSU DAN TIADA PEREMPUAN MAKA ANAK PATUNG UNTUK PUASKAN NAFSU DI CIPTA. MALODRAX ADALAH NAMA SAMARAN BAGI PEMUDA YANG BERASAL DARI CANADA INI.


DIA MERUPAKAN SALAH SEORANG AHLI KOMUNITI ‘MISC’ YANG SERING MENGHABISKAN MASANYA BERBAHAS MENGENAI AGAMA DAN POLITIK. TAPI.....



Dia akan mencatatkan pelbagai pertanyaan dan mesej panjang sehingga ada kalanya tulisannya itu akan menjadi pelik, seram, lucu dan tidak masuk akal.


Beribu-ribu orang akan beri pendapat mengenai tulisannya termasuk ahli moderator yang sukar untuk faham sama ada Malodrax sengaja mahu mencari perhatian atau dia sebenarnya sakit mental!


Antara perkara yang diutarakannya adalah mengenai dia sering membuang air di dalam botol kosong kerana terlalu malas untuk bangun.


Dia akan bawa botol kosong kemana saja dia pergi termasuk ke sekolah atau tempat kerja.


Yang paling HARU – Malodrax pernah menceritakan mengenai anak patung yang dibuat untuk memuaskan nafsu seksnya sendiri! Lihat saja gambar di bawah, begitulah PELIKNYA pemuda bernama Malodrax ini






Kebanyakan tulisannya telah dibuang oleh pemilik forum, namun dia kembali menulisnya semula.Walaupun begitu, sehingga kini tidak ada laporan yang dibuat mengatakan yang Moladrax telah mengancam atau menakutkan mana-mana pihak.  


Agaknya lelaki ini sudah tidak betul dia seperti berada di dunianya yang tersendiri. Untuk lepaskan nafsu dia buat patung seks sendiri. Gila ini orang -TAOTAUAJER  

No comments: