Tuesday, 12 August 2014

SELANGOR TERJAJAH!!! ANAK NEGERI SELANGOR KEPUPUSAN PEMIMPIN!!!

ORANG LUAR BERMAHARAJA LELA MELAPAH KULIT RAKYAT SELANGOR!!!






Wan Azizah anak angkat dari orang Korea di Singapura dan kod IC 71 menunjukkan lahir luar negara di SIngapura.

Azmin pun kod 71

Nik Nazmi orang Kelantan dan bukan orang Selangor.

Anwar orang keling Pulau Pinang

Shamsul Akin yang cakap banyak orang Melaka.

Khalid Samad anak orang Johor dan lahir di Kuantan kalau tak silap

Hadi orang terengganu

Lim Kit Siang dan Lim Guan ENg orang Johor

Mat Sabu orang Kedah

Nampakkan???
Yang sibuk kat Selangor semua orang luar!!!-theunspinners


Adakah orang kelantan akan membenarkan orang selangor jadi mb kelantan? Fikir-fikirkanlah!

4 comments:

Anonymous said...

Orang selangor sangat gembira bila bn jatuh dan pr dapat memerintah di selangor..dulu kata umno bn kemaruk kuasa dan macam macam lagi..
sekarang ni..apa jadi dgan pr..gila kuasa..gila kroni..gila nepotisme..gila duit dan gila menjatuhkan sesama sendiri..tapi semua ok..sebab orang selangor yg mahukan begini..selangor kucar kacir disebabkan dengan masalah politik.dari lepas pru 13 hingga kini..berpolitik tak habis lagi..nak buat macamana..!!orang selangor suka situasi ini..kalau bn pergi mampuslah.akan di tentang habisan..itulah orang selangor...
mentang mentang lah negeri paling kaya dan penuh dengan pembangunan sana sini..jasa umno membangunkan selangor terus dilupakan..yg nampak..pr lah yg paling sempuna dlm segalanya..tapi hakikatnya..penuh dengan tipudaya disebalik muka dan parti yang dikatakan sempurna untuk membela rakyat..

Kutukan Dewata said...

hujah saudara sangat tepat! manusia hanya ingat kita bila susah! dah senang lenang manusia suka menendang!

Anonymous said...

Sebenarnya rakyat selangor yg jadi pengundi tak ramai... yg ramai adalah org luar yg cari rezeki di negeri kami selangor... org luar ni pengundi PR dtg sini tukar alamat IC terus undi PR... kamu semua ingat org selangor bodoh ke mcm org luar yg dtg sini buat kecoh... kami anak selangor dah muak dgn perangai org yg IC bukan ic 10 nie... negeri kami maju sbb kami sokong BN bila org luar dtg nak tompang kemajuan negeri kami buat kecoh tukar alamat terus undi PR... lain kali najib tolong tetapkan org yg ic 10 je boleh undi di selangor yg ic lain pi undi kat negeri sendiri... terima kasih

Anonymous said...

org selangor tak bodoh tp awak yang bodoh dan diperbodohkan spt kutukan dewata.Dah kena sumbat duit kat lubang berak terkinja2 mcm beruk kesukaan.