Thursday, 7 August 2014

Siti Saleha Seronok Bercuti !!!



Musim perayaan kali ini, ramai sungguh selebriti terkenal tanah 

air yang mengambil peluang 

bercuti bersama keluarga kan? 


Penuh laman Instagram dengan 

foto-foto percutian mereka.


Bila Foto Siti Saleha Bercuti Dikritik, info, terkini, artis, pelakon, hiburan, gosip,


Kalau korang nak tahu, si cantik manis, Siti Saleha pun turut tidak melepaskan peluang bercuti tau! 

Dengar cerita dia menemani adik bongsunya yang belajar disana.
Sambil menyelam minum air gitu.

Melalui laman Instagram milik Saleha, beberapa keping foto sudahpun dimuat naik untuk tatapan pengikutnya. 

Wah, cantik-cantik foto heroin 
‘Ramadan Jangan Pergi’ ini.

Sekali tengok dah macam minah salleh betul. Maklumlah, Saleha 
kan berdarah kacukan Melayu-Inggeris. 

Terpancar kegembiraan gadis 
ini bila dapat merehatkan minda seketika.

Namun, keseronokkan Saleha memuat naik foto-fotonya
mengundang reaksi negatif 
sebilangan pengikutnya. 

Ada yang mengatakan imej gadis ini terlalu seksi.

Tak apalah, dah nama pun selebriti kan? Kenalah terima kepelbagaian komen yang diberikan. 


Betul tak? 

Apapun, kami harap Saleha dapat menghabiskan masa-masa cutinya ini dengan  1001 kenangan 
manis. 

Apa kata kita intai sikit foto percutian gadis ni. 

Macam cantik jeee~









Bila Foto Siti Saleha Bercuti Dikritik, info, terkini, artis, pelakon, hiburan, gosip,



1 comment:

Kamaruddin Abu Bakar said...

Siti Z, you are very pretty. Jgn layan sangat.