Wednesday, 20 August 2014

WAJAH SEORANG PEJUANG AGAMA!!!




Pas selangor banyak sangat buat salah. Patutlah 

siang siang dah buat kenyataan nak bela jijah dan 
langgar majlis syura. 


Rupanya pekung dan kudis dah jadi barah!!!




 ISLAM KAH ITU??? ISLAM KAH ITU KALAU MASING-


MASING TAHU AKAN SALAH MASING-MASING TAPI 


MENYEMBUNYIKANNYA...



Orang Pas kan alim, Hadis dan alqur'an dibibir saja. 



Itulah Allah tak pandang serban dan ketayap. Allah menilai Hati dan kejujuran. 



Bila kita tak jujur,satu hari kan terkeliru juga. 


Allah maha berkuasa ....



Lagi satu, lebih sanggup jaga hati bangsa si sepet 


tak sedar diri tu daripada saudara seagama.. 



Dasar apakah ni ???


Atas nama ALLAH SWT atau atas nama parti?


Banyak jugalah Pas tak betul,kalau dah ada banyak 


pekung.




Kalau saja nak buka pekung, buka aja lah... Kenapa 


Simpan balik? 




Nak tunggu bila tersepit lagi baru nak gunakan dan 


hebohkan lagi pasal pekung tu.....? Kalau tak mau 


cerita, diam ajalah. 




Munafik!Jahat dan busuk hatinya...

4 comments:

Anonymous said...

Pejuang agama bang non ke pejuang agama PAS ?
Pejuang Islam, mmg tak le.

Anonymous said...

Abang non tu kalau betul dia atau keluarga dia gila jawatan, sejak awal PR menang dulu2 dia dah minta lantik jadi mb...

Jangan jeles dengan pejuang Islam. Kat negara ni pejuang Islam sebenar hanya dalam pr. Dalam be end pejuang (Islam+duit+nama+kena tipu ingatkan boleh ubah be end dari dalam).

Shonzu said...



Nah, klik disini dan lihatlah perancangan DAJJAL LAKNATULLAH untuk rakyat Malaysia demi sekelumit kuasa yang tidak kekal abadi.

Jahanamlah sesiapa yang sanggup bersekongkol dengan DAJJAL LAKNATULLAH tu.


Anonymous said...

memang betul pejuang islam ramai dalam PR.antaranya ialah:

anwar ibrahim
mat sabu
mustapa ali
azmin ali
badrul amin
adun selingsing
adun gerabak kereta api
lim guan eng
tony phua
tian chuak

majulah islam dan berkembanglah syiar islam di malaysia!ini semua hasil perjuangan pejuang islam yang tersenarai di atas!!!