Saturday, 16 August 2014

INTIP MENGINTAI SUATU HOBI!!!

HOBI YANG DIWARISI SEMENJAK ZAMAN PURBA LAGI!!!!!





Intip gadis SPG.


Sales Promotion Girl atau lebih dikenali dengan sebutan SPG, adalah salah satu "korban" kegemaran dari para pengintip.



Pakaian yang serba ketat dan mini membuat kegiatan pengintipan menjadi berjalan lebih mudah. skirt pendek nan sexy memberikan akses yang begitu luas untuk melihat apa yang ada di sebaliknya.



Baik dalam posisi berdiri, duduk mahupun membongkok, SPG adalah target pengintipan yang sangat sempurna. Di bawah ini adalah salah satu contohnya.



 



Intip Mandi.



Buat para wanita tulisan ini boleh memberikan amaran untuk jangan sembarangan memilih tempat untuk mandi.


Mandi di tempat yang terbuka, seperti di kampung  sangatlah berisiko. Tempat yang terbuka tanpa penutup tentunya boleh memberi akses yang begitu luas bagi para pengintip untuk beraksi. Misalnya lihat saja seperti gadis yang ada di dalam gambar-gambar di bawah ini.









So girls, sebelum anda mula membuka pakaian anda pastikan dahulu tempat itu aman. Kalau perlu lakukan tinjauan dan siasat apakah ada kemungkinan tempat bagi para pengintip untuk mengambil gambar anda.



Di mana-mana pun orang boleh menyalurkan "hobby" mengintip. lihat aje gambardi bawah ni.






Tetangga Idaman

Manusia adalah makhluk sosial (kata buku2 sekolahan !), kerana itu hidup berjiran adalah suatu hal yang wajar dan normal.


Tapi bagaimana kalau ternyata kita mempunyai jiran yang "baik hati", yang mahu memberikan "kejutan" luar biasa dengan percuma?


Pastilah sangat menyenangkan. Di bawah ini adalah contoh salah satu intipan yang beruntung mempunyai jiran "baik hati". Dan ternyata sang pengintip pun cukup "baik hati" membahagikan rezekinya buat kita-kita tumpang sekaki.










Intip Orang berkasihan.



Khususnya bagi anak muda yang belum berkahwin, kalau hasrat sudah tidak boleh dipendam hati-hati kalau berpacaran.



Pilih tempat yang aman, jangan di tempat terbuka.Lebih baik sewa tempat atau hotel yang ternyata susah buat sang pengintip."







Senasiblah dengan yang ini.





No comments: