Friday 18 July 2014

UNTUNGNYA JADI BUKAN MELAYU BERBANDING JADI MELAYU DI BUMI MALAYSIA!!! MELAYU WARGA NEGARA KELAS TIGA!!!



NI APA CERITA??? TAK BIADAP DAN KURANG AJAR KE??? GANAS SAMPAI MENAMPAR PENGUATKUASA!!!KENAPA TAK DIVIRALKAN???KERANA DIA CINA???

Video penghinaan Cina terhadap Melayu, apa tindakan semua pihak? Kenapa video Cina maki Polis Melayu Tidak 'Viral' dan 'Trending' ???

Kita sedang kecoh selepas menonton dan memberi komen video seorang perempuan di Pahang mengherdik seorang lelaki tua yang melanggarnya.

Namun kenapa apabila polis dimaki dan di provokasi tiada siapa yang sudi membela mereka,
Berikut koleksi video Cina biadap dengan anggota polis


Jika semua menghebahkan video ini rasanya mustahil Astro Awani Malaysiakini Mstar akan memejamkan mata melihat ia tersebar di kalangan pengguna media sosial tanpa membuat liputan mengenainya.

Seperti mana mereka menyiarkan berita kebiadapan perempuan Melayu Islam bertudung bernama Kiki Kamaruddin yang mengherdik Cina yang melanggar keretanya.

Kecuali mereka juga anti dengan polis kita dan bersetuju dengan kebiadapan Cina kepada polis yang mana polis lah yang bekerja keras menegakkan Perlembagaan demi keamanan dan keselamatan rakyat.

Fikirkan sekali lagi kenapa video ini tidak 'viral?

Terpulang kepada anda samada mahu forward dan share bahan ini.

Jangan sampai ada berkata betapa senangnya kita terikut dengan pendekatan RBA yang mana melagakan kita dan mahu menjadikan orang Melayu Islam sebagai bahan utama.


Apa tindakan kita?

Jom viralkan. Kalau mereka boleh kata bahawa Melayu kurang ajar, kita pun boleh tunjukkan betapa biadab dan kurang ajarnya mereka!!!

4 comments:

Anonymous said...

Penghinaan Melayu dan kehilangan hak Melayu di bawah pemerintahan siapa sejak dulu?

Yg perintah dan mempermainkan hukum Islam dan kini berdepan segala bentuk ujian. Umat Islam terus ditindas secara halus. Nampak mereka yg ditindas lemah tetapi yang
berkuasa dan kuat semakin reput
hari demi hari.

Kita lihat apa yg akan terjadi seterusnya.

maae said...

Biasa polis yang terlibat agak muda. Bila di provokasi seolah nya mereka tidak pandai membalas secara bijak.

SOP polis hasil desakan pembangkang menyebabkan anggota polis menjadi cacat. Perkara ini mesti di ubah olek KPN dan Peguam Negara seperti dulu. Polis boleh guna kekerasan apabila pesalah melawan dan berlaku angkuh.

Tahu tidak, soal siasat polis terhadap pesalah mest berlaku dengan rakaman cctv. Bayangkan maklumat apa yang dapat jika hanya bertempik, mengherdik..

Anonymous said...

Sekarang ni siapa yg memerintah sekarang dan kenapa tak mempertahankan kaum melayu lebih2 lg islam.sedangkan pemerintah sekarang boleh memainkan islam dan hukum islam apa lg bangsa melayu.bila jd pemerintah tidak memikirkan bangsa melayu bila kuasa dah semakin berkurang hendak pula bantuan org melayu.

usin melaun said...

tak faham tajuk.al maklumlah macai pembangang ni biul belaka.

yang di persoalkan sekarang ini ialah mengapa bila melayu aje ramailah macai PR yang kutuk dan serang bertubi2!

bila cina buat lagi kurang ajar,macai2 PR yang hebat sangat kutuk perempuan melayu tu duduk diam menikus! kecut batu pelir! tak berani nak hentak dan kutuk tuan mereka. inilah akibatnya bila dah jadi hamba abdi cina dap!

inilah akibatnya bila lahir terus senang dan tak pernah rasa susah macam melayu dulu dulu.kalau nak rasa sangat hidup susah dibawah pemerintah kafir allah akan makbulkan niat suci kau orang yang ghairah sangat nak makan tahi cina dap!!!