Wednesday 16 July 2014

MANGSA CABUL USTAZ PALSU PART 2.


Jangan cepat percaya dengan orang yang anda tak 

kenal.



sekadar hiasan


Allah menyelamatkan saya hari ini. Jangan jadikan diri anda mangsa cabul.


(STATUS 2)

ella

(STATUS 3)

“Terbaru.. dari ustaz penipu tu..
Dia ada call no hp yang saya bagi pagi tadi( terbagi no fon sebab dalam keadaan was-was)

Ustaz penipu : siapa ada di dalam bilik ward awak? Ada doc tgk check ke? Ramai ke dalam tu?

Sy: takde orang (niat nak perangkap dia balik)

Ustaz penipu: suami awak datang pukul berapa?

Sy: suami saya datang dalam tengahari

Ustaz penipu: kalau macam tu saya datang awal sikit lah

Sy: kalau saya tak nak buat urutan perut tu boleh?

Ustaz: awak tak yakin dengan saya, awak jangan main-main dengan saya, awak tak kenal siapa saya.. terus matikan call

Sy: eh eh.. marah pulak kalau aku taknak buat..

Dia call lagi sekali…

Ustaz penipu: awak tak kenal siapa saya.. awak jangan main-main dengan saya. Semoga anak awak lahir macam “haiwan”!!

Sy: awak nak apa sebenarnya? Awak nak saya report polis ke? Saya akan report polis.

Ustaz penipu: terus matikan call

Eh.. tak nak buat urut perut marah pulak..dah la tanya soalan pelik-pelik, nampak sangat memang niat tak baik..

Suami dah buat report dah. No fon yang dia bagi dan no fon yang dia call dua-dua no berlainan.. no yang dibagi tak ujud.

No dia call dah simpan untuk record dalam laporan.

Geramm.. nak doakan anak saya lahir macam haiwan pulak. Kenapa? Sebab tak dapat mangsa hari ni ke?”

123

No comments: