Wednesday 2 July 2014

SEJARAH 13 MEI JANGAN DIBENAMKAN!!! JADIKAN IANYA PERINGATAN DAN PENGAJARAN!!!





Dendam yang membara tidak pernah di lupakan oleh pencetus 13 Mei ini yang melihat bangsanya bergelimpangan di atas kesilapan mereka sendiri ,kini mereka mengguna refomasi diplomasi melaga-lagakan Melayu berentap sesama sendiri.


Menjadi panas  antara melayu pembangkang dengan melayu pemerintah. Pemimpin pembangkang hanya menyebarkan kehendak mereka dan orang-orang melayu pembangkang menjadi pertahanan hadapan yang akan berentap apabila tidak terkawal .


Pada tahun 1969, pada tarikh ini (6 Mei 1969), merupakan hari ke-17 kempen dan rapat umum dijalankan bagi PRU-3. Lim Kit Siang begitu sibuk bergerak ke sana ke mari, terutama sekali di kalangan orang yang bertutur dalam bahasa Cina, menyatakan bahawa DAP akan menjadikan kawasan-kawasan bandaran BERSIH daripada ORANG MELAYU. Orang Melayu yang diistilahkan sebagai SAKAI perlu dihalau balik ke hutan. 


Malaysia akan dibersihkan daripada kemunduran yang diakibatkan oleh pentadbiran dan pemerintahan Melayu. Konsep Malaysian Malaysia yang memberikan keutamaan kepada orang Cina akan dikuatkuasakan sebaik-baik sahaja DAP menang.


Kenapa pihak kerajaan seolah-olah mahu melenyapkan peristiwa bersejarah 13mei ni? Sampai ada anak-anak muda melayu seperti Dyana Sofya yang tak lagi percaya pada kisah ini malah menganggap tokong Kit Siang DAPigs sebagai wira negara. 


Jangan heran akan wujud lebih ramai Dyana, anak melayu berjiwa cina DAPigs. Seharusnya peristiwa 13 Mei wajar diingat dan diceritakan di media-media perdana supaya anak melayu tak akan lupa sejarah hitam ini.


Kenapa mesti takut? Takut apa? Takut pada siapa???


PM  DS Najib, tolong lah!!! Cukup-cukuplah tunjuk pada melayu bahawa kaum mata sepet ini,melayu mesti merayu, melayu mesti sayang,melayu mesti jaga,dan melayu mesti pujuk.Sudah-sudahlah tu! Dah naik menyampah melihat orang yang tak tahu berterima kasih!!!

3 comments:

Anonymous said...

Asyik hentam DAP untuk porak perandakan Pakatan.

Tapi yg berserabut skarng MCaaa dan Umano. Masing2 nak tunjuk hero kat penyokong2 masing.... Last cina MCaa gak dapat menteri. Melayu terus menadah brimmmm.

Bencilah kat Mcaa plak...

Anonymous said...

ini bukan soal politiklah macai PR! ini soal masa depan melayu islam! dah lah musuh islam menyerang islam,dapat pulak bantuan islam murtad!

manalah perginya iman si macai ni! kafir harbi beria-ia di sokongnya!

mca tu hanya bergantung pada belas ehsan umno aje! kaau nak tendang dia pun tak ada masalah! maslahnya pas tu senang2 dap nak tendang keluar sbb hidup pun dana Dap yang tanggung!

Anonymous said...

Politik adalah sebahagian Islam.

Betullllllll ke tak de masalah nak tendang Mcaaaaa...

Nak bagi pee em demam ke?