Sunday 27 July 2014

ITULAH SEBABNYA MENGAPA ALLAH LARANG MENGANGKAT ORANG GILA JADI PEMIMPIN!!!







Kalaulah Datin Seri Rosmah Mansor dilantik sebagai Menteri Besar Pahang dengan alasan yang sama seperti alasan-alasan yang diberikan oleh Anwar Ibrahim,
Agak-agaknya apa kutukan dan penghinaan oleh Anwar Ibrahim dan macai-macainya?


Dahulu Datin Seri Rosmah macai-macai kutuk pagi petang siang malam subuh senja kononnya gila kuasa. DS Rosmah kononnya lebih berkuasa dari suaminya DS Najib. Tetapi DS Rosmah tidaklah gila kuasa sehingga memijak-mijak dan mengangkang terajang orang lain.

Tetapi hari ini rupanya ada lagi yang lebih gila. Bukan setakat seorang sahaja yang gila malah suaminya yang memang sudah gila sejak dahulu lagi. Dulu sampai sekarang suaminya gila meroyan nak 'rampas' jawatan DS Najib. Kini isterinya pulak gila nak 'merampas' jawatan Menteri Besar dari Khalid Ibrahim.

Jauhkanlah kegilaan seperti ini dari berlaku di dalam UMNO dan juga Barisan Nasional.

" ..... Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail untuk menjadi Menteri Besar Selangor yang baru, menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim," kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.

...... nama isterinya itu akan dikemukakan kepada Majlis Presiden Pakatan Rakyat sebelum diajukan untuk perkenan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.

"Nama yang dicadangkan dan diputuskan sebulat suara malam ini ialah Wan Azizah Wan Ismail yang dipercayai (akan) memberikan kestabilan bagi PKR dan PR,” kata Anwar selepas mempengerusikan mesyuarat tiga jam Majlis Pimpinan Pusat PKR di ibu pejabat parti.

1 comment:

Anonymous said...

Pesan Imam AlGhazali,"Dilantik ketua dikalangan kamu yang bukan dikalangan ahli(orang berkelayakan), nescaya tunggu akan saat kehancurannya.