Wednesday 9 July 2014

BELANG DAP KAFIR HARBI MAKIN TERSERLAH,DAH TERANG BENDERANG!!!






























6 comments:

Anonymous said...

Masjid di Penang terus imarah. Tiada halangan. Tiada huru hara...

Tiada seorang Islam pun yang terasa susah nak menjalankan tanggungjawab ugama di Penang. Bawah DAP. Bawah Pakatan.

Anonymous said...

sahlah awak ni barua dap kafir!!!

hanya itu aje bendanya dah meyakinkan awak yang dap tu sokong islam! jangan lupa pepatah lama, mulut di suap madu,buntut di sumbat duri!

dah jelas orang bukak bukti tapi hati awak dah buta sebab dah banyak makan dana dap!awak ni aku perasan memang ditugaskan mengomen dalam blog ini memuja2 dap!sah awak ni dah hampir kafir!

inilah dosa2 besar ulamak pas yang mengajar pengikutnya menyokong dan membela kafir yang jelas memusuhi islam.sebagaimana nya syiah iran yang jadi barua amerika.hasilnya sunni iraq,libya,syiria,tunisia jadi mangsa amerika! iran tetap tidak di serang!permainan cantik amerika iran.sekarang pas barua dap dan amerika sedang menjalankan agenda dap/kafir untuk melemahkan islam di malaysia! tapi cakap apa pun penyokong pas yang majoritinya bodoh macam awak ni tak tahu apa-apa permainan kafir!

Anonymous said...

org bawah pimpinan PR saje tau susah senangan dibawah pimpinan PR lain la pahang nak tambah lg pusat judi tahniah UMNO Pahang.

Anonymous said...

Memang ramai ahli DAP kafir. Ahli MCA pun ramai kafir dan dalam amano pun ada ahli KAFIR terutama kat Sabah Sarawak.

Tapi kafir yg bersekongkol dengan pemerintah menghilangkan hak bumiputera sejak 50 tahun dululah yg patut di tentang.

Kafir yg nak bekerjasama dengan parti Islam dalam menentang kezaliman TAK SAMA dengan kafir di atas.


Yang puji dan layan Amerika time dorang datang sini ari tu kira macamana plak....?




Anonymous said...

teruskanlah memuja kafir harbi tu! allah tak terjejas pun dengan tindakan kau orang! pedang diatas leher kau orang pun kau orang masih menyembah dap! untung kafir harbi ni dapat macai orang islam yang hampir sama dengan kafir!

Anonymous said...

undi dap masuk syurga!kami susah dap lah yang bantu melalui gereja! umno mana ada bantu kami! duit zakat pun kami tak merasa! dap baik dengan pas!undi pas dengan dap di jamin syurga!!!