Tuesday, 6 May 2014

TAA'SUB PEMUSNAH AKIDAH!!! KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN SEWENANG-WENANGNYA!!! ULAMAK MEREKA DIAM MEMBISU,MERESTUINYA!!!

Macam-macamlah ahli pas ni..
Demi mempertahankan parti politik mereka...
Adakah sudah habis berfikir hingga sanggup
mengeluarkan fatwa sebegini...


Dah macam kumpulan ajaran sesat dah jadinya 
pas ni...


Ke manakah perginya ulamak mereka?


Sudah pupuskah cerdik pandai mereka 
dalam bidang agama?


Sudah tipiskah iman mereka hingga tidak 
takut lagi pada Allah?


Mungkin mereka tahu....

Mungkin mereka menyedari.....

Atau mungkin mereka sudah terang 
lagi bersuluh!


Mereka membiarkan ahli mereka melakukan 
ini demi untung kepada parti mereka dalam 
meraih undi orang yang jahil.


Kepentingan agama tolak ke tepi!
Yang penting kuasa dapat dikecapi!!!


Ulamak pewaris nabi? 


Atau mungkin Ulamak su'?








7 comments:

Anonymous said...

yang UMNO sesat tak sedar2 lg

Anonymous said...

Aku kenal mamat dalam gambar nihh..Keja sama satu opis tapi tak pernah bertegur tengok aku macam nak dimakannya...Owhh munkin aku tak sama warak macam dia kot...:0(

Kutukan Dewata said...

umno tak sesat dari segi akidah! terimalah kenyataan walau pun pahit!

Anonymous said...

Sebelum nak cerita sesat. Lebih baik buang gambar2 seksi dan lucah jauh2. Tak usahlah bincangkan pasal artis tak senonoh lagi.

Tak de faedahnya pun. Seronok seks tu kejap je Allah berikan. Jangan bila alat tu dah jadi hitam nanti baru nak insaf.

Sesat ke tak sesat ke, Nabi dah tinggalkan Al Quran dan Hadis untuk dirujuk. Tapi kalau yang menghuraikannya ustaz bodek.. Hancusss



Anonymous said...

Masa negara Brunei meluluskan undang2 hudud kemain lagi terlompat2 mereka mengutuk umno.
Tapi bila negara Brunei melarang penggunaan kalimah Allah di kalangan orng bukan islam tak pulak mereka merujuk negara berkenaan mengutuk biaDAP yng mahu menggunakn kalimah Allah dalam buku bible di semenanjung Malaysia !

Anonymous said...

Anon 11.55. Kena masih faham cerita sebenar. Dah 50 tahun barisan memerintah. Bukannya nak tegakkan Islam. Tapi, mengelirukan orang Islam dan bukan Islam.

Suruh orang lihat sana sini nak compare hukum hakam Allah. Habis kalau tetiba Brunei tarik balik mana2 hukum hakam. Ko nak kata apa?? Nak ikut mana plak??

Lagi 50 tahun pun sama je. Dipusingnya kepala rakyat satu dunia cari hukum yang sesuai.

Sempatlah joli untuk beberapa keturunan lagi.

Dalam negara ini, biarlah ulama negara ini yang tidak mengharapkan dunia memberi kata putus.



Gudibak said...

berilah fakta yang jelas dan nyata sekalipun puak ni masih menuding jari kepada orang lain!

mengaku,tidak juga!

mereka masih bertaqqiyah!!!