Tuesday 20 May 2014

PAS DAH BOLEH BERHENTI GUNA NAMA ISLAM PADA PARTINYA!!! DEMI MENGELAKKAN AGAMA ISLAM TERUS TERNODA!!!

.


PAS semakin takda telur atau PAS semakin tersesat di dalam kain kangkangan Teresa Kokkok DAP?


Dulu...aku memang hormattt sangat Pas yang perjuangkan Islam tapi ternyata satu masa dulu,ketika Ex_PM singapura LKy datang melawat kelantan, 
tiba-tiba nampak banyak perubahan berlaku padaPas? Rasa-rasanya aku tahu apa niat sebenar Dap&Pap 


Aku benar-benar sedih dengan keadaan Pas yang jadi bahan Gelak Ketawa cina-cina Dap. Allah sentiasa bersama hambaNya yg perjuangkan Islam....


Mati kutu hujah penyokong PAS bab hudud dan segala bagai yang lain bila akhirnya ia terpalit di pihak mereka sendiri.. 


Hakikat sekarang, Hudud disokong jitu oleh UMNO & PAS Kelantan, telah di tentang oleh parti kuat dalam Pee R iaitu DAPig dan PKR. BN-MCA tu dah tak der per dah sisa jer.. 


Tapi DAPig tu apa PAS boleh buat untuk kekal bersama dalam Pee R tapi pada masa yang sama nak laksanakan hudud.. dah terang parti seperti DAPig sampai dah ada yang mampos jadi abu pun tetap Menolak Hudud & Dasar Negara Islam. Apa rasional PAS terus mengemis dalam tokkong!!!




Pada suatu ketika:

'Kita harus menyokong beliau supaya syiar islam akan terus bersinar di bumi malaysia...'

"kamu faham apa yg aku cakap junid?"

Junid- "saya faham haji..tapi haji... apa perbezaan antara beliau dgn rosmah?? maksud saya aurat.."


Haji- "aurat.. eeekk... aurat yeee... eeekkk... ko tanya apa tadi eeekkkk... berapa harga goreng pisang 
ni tadi junid, kepala aku sakit pulak tiba2, aku balik dulu ye..."










1 comment:

Anonymous said...

Pas, Pkr dan Dap akan terus bekerjasama agar barisan jatuh. Kerjasama yang pada satu hari nanti akan membentuk kepada satu pemerintahan adil berteraskan Islam sebenar.

Bukan kerjasama seperti barisan yang sama2 kaut keuntungan kaya raya dan biarkan ketidak fahaman tentang Islam dikalangan bangsa lain.