Wednesday 21 May 2014

PAS PELACUR JALANAN DI LORONG HITAM!!! INIAH HAKIKAT SEBENARNYA!!!



SEBELUM INI, BUKAN MAIN PAS MENJAJA, UMNO MENOLAK HUDUD, JATUH KAFIR KERANA UMNO BERSEKONGKOL MENGGUNAKAN UNDANG-UNDANG PENJAJAH..

TOHMAHAN MEREKA KERAP DIGUNAKAN DICERAMAH PAS, MARKAS-MARKAS PAS, MALAH PADA ANAK-ANAK KECIL DIAJAR MEMBENCI UMNO DISEBABKAN UMNO SAH JATUH KAFIR DAN MEMANG WAJIB DITENTANG.

SEKARANG INI MEREKA MENYEMBAH KAFIR DAN MEMBELAKANGKAN PERJUANGAN ISLAM YANG MEREKA CANANG-CANANGKAN SELAMA INI!

PALING MALANG SEKALI APABILA MEREKA BERSUNGGUH-SUNGGUH BEKERJA MEMBANTU CALON DAP,PARTI MUSUH ISLAM YANG NYATA.PARTI PENENTANG TEGAR UMMAT ISLAM!!!

PARTI YANG SANGAT MEMBENCI HUKUM HUDUD!!!

APA YANG SEBENARNYA PAS MAHU???

KEREDHAAN ALLAH ATAU KEREDHAAN KAFIR HARBI????

JAWABLAH NANTI DI DEPAN ALLAH AKAN KERAKUSAN MEREKA MELACURKAN HUKUM HUDUD!

JELAS SEKARANG BAHAWA PAS MEMANG PELACUR POLITIK KELAS JALANAN LORONG HAJI TAIB!!!

PUAK-PUAK PAS INI, KALAU JENIS YANG FANATIK, HABIS SEMUA MEREKA CACI MAKI.. SAMPAI BOLEH GADUH ADIK BERADIK, SAUDARA, JIRAN, BERMASAM MUKA KERANA JENIS DAN CARA POLITIK BAGHAL INI.


SOKONG DAP!!! YANG PENTING UMNO MATI!!!

Dap gunakan calon melayu untuk menarik pengundi melayu.Dap bukan parti rasis, pas gelak sakan,cara macam nilah kita dapat meruntuhkan umno..


Mereka juga sedar, mereka terpaksa menjadi pelacur politik kerana Dap terang-terang menolak hudud.Boneka Melayu digunakan untuk merencanakan strategis merosakkan kuasa melayu secara total.

Mamat ini adalah kepala liberal dalam pas,sah syiah!!!

Rakan sekutu kata "no to hudud", maka pemimpin mereka terpaksa menarik hand brake!! kesian dengan pas, gadai apa patut demi sekelumit kuasa dari kafir.. kesian.. kesian.. 

Dap telah berjaya menggunakan protokol freemason, nak menjahanamkan sesuatu bangsa, musnahkannya dari dalam.. halus kan cara dap?

ye lah, semalam kata lain, hari ni kata lain, macam spenda stopa!!!


Jangan kerana emosi anda membantu kafir menghancurkan kuasa melayu Islam, nak harap pas, tonggeng buntut la, tiada makna, belum dapat kuasa mutlak dah dijual kati habis hal agama dan bangsa, ini pula dapat berkuasa di pusat, mampuih beb!


Apa lagi akan tinggal sekiranya Dap menjadi dominan dan berkuasa di pusat suatu hari nanti, jangan tanya soalan ini dekat totok pas, sah jawapannya, "wei dap tu lagi bagus dari umno lah, dap penyelamat ummah" 

ps: orang tua-tua dulu ada berpesan, "jangan kerana marahkan nyamuk habis kelambu dibakar"-headbomb.

7 comments:

Anonymous said...

DAP parti yang asalnya nampak ekstrim tapi dah sedar ia mempunyai kawan2 yang boleh bekerjasama menjatuhkan bariisan mcaa gerakkann dan amano.

DAP parti yang asalnya nampak ekstrim tapi dah sedar ia perlu berkawan demi menjatuhkan bariisan yang penuh dengan kezaliman, fitnah, gambar dan cerita seks.

Pemuda pemudi jangan malu sertai Pakatan. Ramai dah berubah. Biarkan ibu bapa kita dengan pendirian dalam amano. Jangan musuhi mereka kerana mereka tetap ibu bapa.

Perlahan2 terangkan ataupun biar mereka sendiri sedar bila lihat perangai jkkk dan rasa tekanan ekonomi yang semakin meruncing.

Anonymous said...

DAP Parti Anjing,,parti Kafir,Parti Songsang...bahalul...

Anonymous said...

Sokong!! Parti Komunis,memecah belah kan melayu.Parti Chauvanist.parti Dapig

Anonymous said...

Dah pesan dah, jgn kawan ngan setan, setan tu musuh yg nyata, eh nak kawan jugak asal boleh jatuhkan UMNO, dah pesan dah jgn ambik org kafir sbg teman penolong dgn meninggalkan org Islam, eh buat jugak, tu la jadiknya. Kat dunia lg dah nampak hina dah, kat Akhirat ? Tunggu aje la.
Ke diaorg ni jenis tak baca Quran, main ikut ikut je. Atau,...Na'uzubillah, jenis tak beriman dgn Al Quran ?

Anonymous said...

Anon 12.03. Ikut kata bekas pemimpin bee end yang kawan ngan setan tu = parti bee end.

Selagi pemimpin PAS dan PKR bekerjasama dengan DAP, penyokongnya akan sokong DAP. Kerana pemimpin PAS dan PKR jauh lebih alim dan jujur. Hanya pemimpin mengenali pemimpin.

Tapi kalau nama pemimpin barissan, pemimpin pakatan tak bagi tahu pun rakyat dah kenal siapa itu pemimpin bariisan. Sifat sombongnya, kenyataan flip flop, kaya raya anak beranak sampai keluar negeri hartanya dan sifat pelakon handalan bersama sifat penakut yang amat.

Kalau setakat baca Al Quran saja, confirm anon 12.03 dah salah faham. Gi pegi ngaji dengan ustaz yang alim bukan ustaz amano kaki bodek.

pas anak babi said...

bukan soal pemimpin bagus ke tak bagus! soalnya apa hukum menjaja hudud saban tahun,saban zaman sampai kafirkan orang lain dengan tuduhan tolak islam lah,tolak hudud lah tapi diri sendiri jelas dan nyata menyokong kafir yang tegar menentang hudud dan menghina hudud! ini bermakna pas merestui parti yang jelas anti islam.ini bermakna pas seperti abdullah bin ubay,mulut sokong nabi tapi hati sokong kafir musyrikin! ini jelas pas adalah munafik seperti munafiknya abdullah bin ubay! pas munafik!

Nadia said...

Sebelum menilai dan memihak kpd mana2 parti, bersihkan fikiran dpd propaganda2 yg dah memang jd makanan yg dihidangkan pd kita setiap hari.

Hasilnya, saya faham bahawa, PAS berpihak pada DAP hanya dalam hal2 tertentu shj. Ini bukan satu bentuk pengkhianatan terhadap agama. Juga bukan suatu bentuk pelacuran terhadap hukum hudud, sebab pendirian mereka tidak pernah berubah. Mereka bijak meletakkan sesuatu isu pada tempat yg betul tanpa merendahkan hukum agama itu sendiri. So, terima kasih kepada admin kerana ulas isu ini dengan tidak terlalu banyak tokok tambah.

Membaca pandangan kedua2 belah pihak dengan fikiran terbuka memang banyak membantu kita memahami sesuatu isu dengan lebih baik. Tetapi, ia mesti dgn pemahaman agama yg jelas supaya tidak berlaku salah faham terhadap agama sendiri.

Terima kasih banyak2 kepada admin.