Wednesday, 14 May 2014

APABILA ULAMAK SU' BERTINDAK DAN BERSUARA,GUGURLAH MARUAH UMAT ISLAM MERAYAP MELATA!!!



Tak Hairanlah Hadi Awang Keluarkan Kenyataan Batal Hudud Sebab Dia Nak Sembah Lim Guan Eng!!!




Kecoh satu Malaysia apabila Presiden PAS, Abdul Hadi Awang mengeluarkan satu pengumuman media yang PAS menangguhkan atau lebih tepat lagi membatalkan terus keinginan untuk melaksanakan hudud. 



Walaupun cuba menjadikan Jawatankuasa Teknikal Hudud yang menggabungkan Kerajaan Persekutuan dengan PAS Pusat sebagai kambing hitam, lebih ramai yang melihat tekanan daripada DAP adalah punca sebenar Abdul Hadi Awang mengeluarkan kenyataan tersebut.


Pengumuman pada saat-saat akhir itu sebenarnya dibuat untuk memudahkan DAP mengharungi dua PRK iaitu di Bukit Gelugor dan Teluk Intan. 



Pengumuman itu juga akan dijadikan modal oleh DAP untuk memantapkan lagi tuduhan mereka bahawa hudud adalah rekayasa UMNO dan PAS telah terperangkap dengan permainan UMNO walaupun sebenarnya hudud adalah senjata politik PAS selama ini.



Ketika penamaan calon di Dewan Sri Pinang, Presiden PAS itu seperti diduga, muncul untuk memberikan sokongan kepada calon DAP, Ramkarpal Singh, anak lelaki Karpal Singh yang terlibat dalam kemalangan lebuhraya bersama-sama bapanya.



Tetapi hanya bapanya dan pembantu peribadi bapanya sahaja yang terbunuh. Sedangkan dia pula terselamat bersama-sama pemandu kenderaan serba guna yang khabarnya telah pun diterbangkan balik ke India serta-merta selepas kemalangan maut tersebut.



Maka benarlah seperti yang diperkatakan. Hadi Awang dan PAS sebenarnya tidak lebih daripada macai upahan DAP untuk mendapatkan undi Melayu bagi pihak DAP semata-mata. 



Hadi Awang dan PAS telah dilacurkan oleh DAP dengan menggunakan isu-isu agama dan akidah demi memastikan Malaysia berada di bawah penjajahan chauvinisme tegar yang sudah pun bersumpah untuk menjadikan Malaysia sebagai NEGARA KRISTIAN dengan DAP menyediakan PERDANA MENTERI BERAGAMA KRISTIAN yang pertama di negara ini!!!

5 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya, patut dari dulu bekerjasama dengan DAP. Tapi DAP waktu tu fobia dengan nama ISLAM.

Skarang dia tau ISLAM bukanlah macam ISLAM yang dibawa barisan.

Perpaduan ini akan semakin kukuh dengan tohmahan dan timbulnya perangai barisan satu persatu.

ISLAM makin ke hadapan dari segi keadilan di mata DAP.

Anonymous said...

anonymous 14 May 2014 17:28:

Kenyataan yang anda bawa sangat tidak konsisten.....atau sekarang DAP tau bahawa Islam yg dibawa oleh rakan sekutunya boleh di kotak katik sepertimana perangai pengikut syiah???

Kutukan Dewata said...

tentangan keras dap terhadap hudud serta kempen berterusan terhadap puak kafir malaysia untuk menentang hudud itu kau kata dap ke hadapan melihat keadilan islam? tak fahamlah aku bagaimana cara kau berfikir dari sudut akidah islam!

kalau taksub sekalipun terhadap DAP pujaan jangan lah sampai merosakkan akidah sendiri.

ayat alqur'an jelas menyatakan berlembut sesama muslim dan bertegas serta keras terhadap kafir tidak pernah ulamak pas ambil kira! mungkin mereka tak pernah berjumpa dengan ayat ini!

Anonymous said...

PAS skrg mcm mcm ada, mcm mcm boleh. Asasnya, asal boleh bg sokongan, boleh bg undi pd dia. Yg berideologi Khawarij ada, Syiah ada, liberal ada, yg fahaman ikut suka ada, yg gaya gaya munafik ada, yg konfim kapir pun ada. Pastu ngaku parti Islam, dipakaikan dgn sarung Islam, itu yg org org yg baru nak kenal Islam terikut ikut.
Aku dulu pernah cenderung ke Arqam, sbb luarannya nmpk baik Islamnya. Tp bila makin aku dekati (belum masuk lg), Tuhan nampakkan aku selewengnya Arqam ketika itu. Terus aku jauhkan diri. Kalau solat diaorg jadi imam pun aku tak ikut.
Tabligh pun aku pernah ikut, pernah ikut keluar. Masalah aku ngan Tabligh ni bnyk aku dgr kisah kisah yg tak ada nas, sesetghnya disabitkan dgn Nabi saw dan Allah swt juga, yg tu aku mmg tak boleh terima, pikir pikir, aku tinggalkan juga. Tp tabligh ni aku suka dia ajak org buat baik dan dtg masjid.
PAS aku mmg ikut sejak 80an lg, mcm engkorg tahu dlm PAS mcm mcm ada, dulu aku anggap, tu semua personal, bukan jam'i. Tp 2010, isu Kalimah Allah (swt) bila tuan presiden kata, itu pendirian PAS, masa tu aku cukup bengang dan aku tak boleh bersekutu dgn puak puak yg secara jam'i membenarkan Allah swt disyirikkan, so thats it, bye bye PAS, dah masuk isyak dah ni,.... sambung lg lps solat, insyaAllah.

Anonymous said...

UMNO, belum terbukak lg hati aku nak masuk UMNO, UMNO ni pun bnyk karut jugak. Tp UMNO tak declare tindak tanduk diaorg tu ajaran Islam, dan dia tak declare dia parti Islam, just parti politik Melayu, pd aku tak lah mengelirukan.