Wednesday, 14 May 2014

PKR YANG DAH CACAMARBA! TARIK KE ATAS BAWAH MELINTANG! TARIK KE BAWAH ATAS BERGANTANG-GANTANG!!!




Ahli Dan Penyokong Mula Meluat 

Dengan Kekalutan Proses Pengundian!!!


PKR dan cakap besar mereka memang hebat. Semuanya mengikut acuan yang dibina oleh Anwar Ibrahim. Perhatikan sahaja, setiap kali Anwar Ibrahim bertemu dengan pembesar asing, dia akan menulis konon-kononnya para pembesar asing itu bersimpati dengannya kerana difitnah dan menganggap perbuatan liwat bukanlah satu jenayah.



Begitulah juga dalam pemilihan dan proses pilihanraya, apa yang kena pada mata Anwar? Serba serbinya tak kena. Bila dia bercakap, dia sajalah yang boleh menyelesaikan pelbagai masalah yang timbul. Kononnya kerajaan yang ada pada hari ini tidak pandai, tidak cekap dan sangat memualkan.


Namun pemilihan PKR sendiri sudah cukup menggambarkan betapa huru haranya parti politik yang mengangkat perbuatan meliwat sebagai satu hak asasi manusia. Tidak ada satu pun pemilihan PKR yang aman dan berlangsung harmoni sebaliknya semuanya dipenuhi dengan pergaduhan, kekecohan dan perlanggaran undang-undang serta peraturan parti.



Justeru itulah para penyokong dan ahli-ahli PKR sendiri sudah mula menunjukkan kebosanan dan meluat. Sebrlum ini dalam proses pemilihan yang lepas, berlaku juga kekecohan dan pergaduhan tetapi ahli-ahli PKR berjaya diyakinkan bahawa segala kekecohan tersebut adalah hasil provokasi UMNO.



Kali ini helah serupa juga cuba digunakan oleh kepimpinan tertinggi PKR. Walaupun secara jelas yang terlibat adalah para pemimpin PKR yang sedang berebutkan jawatan, tradisi berbohong cuba diteruskan oleh PKR.



Berapa lama lagi PKR akan terus bergantung kepada pembohongan dan keengganan mereka untuk mengakui kesalahan sendiri?



Sampai bilakah PKR akan berhenti daripada menjadikan 
UMNO sebagai kambing hitam dalam setiap masalah yang melanda mereka?

3 comments:

Anonymous said...

PKR parti baru. Banyak lagi daki barisan yang perlu dicuci. Bila berkawan dengan orang cerdik, InsyaAllah makin berubah.

Amano parti lama. Terlalu banyak lagi daki yang perlu di cuci. Sehingga tak tercuci. Dah memang berkawan dengan orang yang pandang duit serta yang mudah ditipu, susahlah nak berubah.

Itu perbezaan dalaman antra Baarisan dan Pakatan.

Ubah ke Pakatan.

Kutukan Dewata said...

he he he!!!penyokong tegar!

Anonymous said...

Ha Ha penyokong tegar! Baru? Takde la baru...barisan pemimpinnya pun semua dah era lebih dari pencen...