Thursday 15 May 2014

PRIMADONA PUJAAN PR!!!


Blogger dan fb pakatan sedang mainkan isu kunun Blogger umno dan fb penyokong UMNO mainkan isu calun Teluk Intan berpakaian bikini..kununnya lucah dgn penyokong umno tak boleh dipisahkan..

Ni nak beritahu pada korang cai pakatan, kami penyokong UMNO tak hairanlah kalau setakat pakai bikini tu, memang dah tahu  cai dan pemimpin Pakatan usah kata bikini ada video lucah pun korang tak kisah malah tetap menjilat pemimpin sedemikian...



Blogger dan fb pakatan sedang mainkan isu konon Blogger umno dan fb penyokong UMNO mainkan isu calon Teluk Intan berpakaian bikini..kononnya lucah dengan penyokong umno tak boleh dipisahkan..


Ni nak beritahu pada kau orang macai-macai pakatan, kami penyokong UMNO tak hairanlah kalau setakat pakai bikini tu, memang dah tahu macai dan pemimpin Pakatan usah kata bikini ada video lucah pun korang tak kisah malah tetap menjilat pemimpin sedemikian..

Untuk Dyana,ingat dan kaji apa yang telah menimpa melayu singapura!!!

4 comments:

Anonymous said...

Hak samarata untuk semua kaum? Termasuk LGBT la tu..

Anyway, this bitch should realize that if it wasn't for UMNO, she and her parents wouldn't get very far.

Ini lah yang diibaratkan TAK MENGENANG BUDI. Orang macam ni, biar bila dah kena kencing oleh DAP baru padan muka.

BITCH!

Anonymous said...

Sebenarnya stok2 macamni dah semakin ramai. Mereka menggunakan power of reasoning. Disulam dgn idea yg kononnya berintegriti, mereka seronok seolah2 menyumbang kpd Malaysia yg lebih baik. Tetapi dgn pengalaman yg cetek & fikiran yg sebenarnya terhad, pemain hebat memanipulasikan!

Anonymous said...

Disebabkan adanya Melayu yang tidak tahu agenda SEBENAR puak puak DAP, maka dipermudahkanlah misi menghapuskan budaya dan hak hak Melayu.
Minah sekor ni, nak berlagak kononnya liberal dan "current" dan berfikiran "open minded".
Bila anak cucunya berkerja sebagai driver, orang gaji, waiter, cuci tepi jalan dan khadam kepada bangsa bangsa lain, biarlah nama minah sekor ni senantiasa dikenang oleh anak cucunya sebagai PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA.
Budaya Melayu tidak dibiarkan terpupus di Singapura oleh kerajaan sedia ada hanya untuk dijadikan "example" kononnya mereka adil dan saksama. Tetapi hakikatnya, bangsa MElayu di Singapura adalah hanya "for show" dan tidak mempunyai sebarang impak dari segi ekonomi, budaya atau politik.
Begitu jugalah nanti Melayu Pulau Pinang di bawah DAP. You are just "for show" to the rest of MAlaysia KONONnya DAP yang TERAMAT rasis adalah adil.
Kepada penganut setia pakatan di Pulau Pinang, mudah je. Tolong buat penyelidikan ke atas jumlah pemilik rumah di Pulau Pinang. Berapa peratus Melayu memiliki rumah RM1 juta keatas di Pulau Pinang? 5%? 3%?

SEDARLAH yang kamu sedang secara systematic sedang di khadamkan!

Anonymous said...

muka dah cam pelakon porno dlm REDTUBE..............
crave babay!!!!!!!
apa cibai daa betina sekoq nih.