Friday 23 May 2014

DAP LEBIH PENTING DARIPADA AKIDAH ISLAM!



GERAKAN ANTI PKR


CALON DAP bagi PRK Teluk Intan, Dyana Sofia membuktikan bahawa bila dia membuat keputusan menyertai DAP, maka seluruh hidupnya juga didedikasikan untuk parti berlambangkan roket tersebut.


Sehingga bila DAP menentang sistem perundangan dalam agamanya sendiri pun, Dyana tanpa segan silu mengikut sama, alasannya (selain pendirian parti), calon dari Gerakan yang mewakili BN dalam PRK tersebut, turut menolak hudud.


Tapi budak ini terlupa atau sengaja jadi jahil, hudud ini bukan tentang parti apa yang kamu sokong, hudud adalah perundangan Islam.  Memilih untuk tidak melaksanakan, dengan menolak secara total perundangan Islam seperti yang dilakukannya sekarang, adalah 2 perkara berbeza.



Ia samalah seperti orang tidak berpuasa dengan orang yang mengatakan puasa itu bukan sebahagian daripada hukum Islam – satu dapat dosa, satu lagi boleh gugur akidah.  Budak Dyana ini masuk dalam kategori mana satu, nombor dua?  Penulis serahkan kepada anda semua untuk menilai.


Tapi ada bodohnya juga budak ini kerana menyamakan dirinya dengan Datuk Mah Siew Keong.  Penulis katakan bodoh sebab dari namanya saja semua orang tahu calon Gerakan ini bukan beragama Islam, jadi penolakannya terhadap hudud, berbeza dengan Dyana.


Sebab itulah kenapa pemimpin Islam dalam BN, begitu berhati hati bila memperkatakan tentang hudud ini.  Tidak pernah dalam apa keadaan kita mengatakan hudud ini perlu ditolak kerana perlu diakui ia memang sebahagian sistem perundangan Islam, tapi budak Dyana ini lain pulak cara dia.


Apa pun, penulis nak sebut disini, berpolitik tidaklah perlu sampai perlu menolak agama.  Apakah bila sampai satu tahap DAP mengharamkan Dyana memutuskan hubungan dengan ibunya kerana ibunya ahli UMNO, Dyana akan patuh kepada arahan tersebut kerana kononnya pendirian parti?


Sudah tentu tidak, tapi tak tahulah kan, dalam dunia hari ini apa saja boleh jadi.


Hudud adalah sebahagian dari perundangan Islam dan menolaknya secara total kerana konon alasan pendirian parti, adalah sama seperti menolak Islam – hakikat yang diperakui sendiri oleh PAS yang menjadi sekutu DAP dalam Pakatan Rakyat.


Pengundi di Teluk Intan, tak kira orang Melayu atau tidak perlu melihat ketaatan membuta tuli Dyana terhadap perjuangan parti sehingga membelakangkan agama sendiri ini sebagai suatu yang bahaya kepada masa depan negara.  Hari ini DAP tolak hudud, dia pun tolak hudud (walhal beragama Islam), besok DAP tolak entah apa, dia pun ikut juga.


Ini bukan kesetiaan kepada parti, ini bodoh namanya.--MYKMU



PEJUANG ISLAM KE MACAM NI??? HIPOKRIT!!!

9 comments:

Anonymous said...

Ini pun BABI juga.....

Anonymous said...

kalau takut buat hudud tak usah guna nama parti islam!

pas anak babi said...

jelas sekarang kepada kita pembalasan Allah kepada pas yang selama ini mempergunakan islam demi kepentingan politik!

Allah buka satu persatu belang pas yang sebenarnya!

bermula dengan tidur sekatil dengan kafir setelah mreka mengkafirkan umno kerana bersama dengan mic dan mca!

kemudian peristiwa rahim tambi chik diserang oleh pas berbalik kepada mat sabu berkhalwat dengan bini orang setelah mat sabu cakap "rahim ten budak kecik" akhirnya mat sabu ten bini orang!!!

begitulah seterusnya,tak larat dah nak tulis kat sini!!

Anonymous said...

To anak babi. Pls faham betul kenyataan Sofea. Dia tak tentang hudud. Tapi tolak dalam Perlembagaan kerana Perlembagaan dan undang lain berkaitan memang tak terima hudud. Kena ubah Perlembagaan dan undang2 lain.

PAS parti cerdik tak ambil satu kenyataan terus macam penyokong bee end yang menggunakan sebelah otak je... Kalau tak, dah lama PAS malu isytihar keluar.

Lebih baik bekerjasama dengan DAP dari bee end yang ada dalmnya mcaaa dan gerakn yg tentang dan hina Islam.

DAP tak pernah keluar kenyataan main2 Islam seperti ramai hilang tangan dsbgnya.

Cerita para 4 tu fitnah biasa kpd setiap pemimpin Pakatan yang berkaliber. Suma cerita seks. Subjek pendidikan sekolah yang dibawa pemimpin bee end dan penyokong tegarrrrrnya.

Anonymous said...

kalau takut buat hudud tak usah isytihar Malaysia negara islam

pas anak babi said...

anon 11.08 nampak sangat tak faham asas islam!dyana kata apa pun dia tetap berdosa kerana terjun dalam jemaah kafir yang jelas harbinya!

anon 11.08 aku tak kisah dan tak heran pun sebab babi dah jadi makanan dia!!!

sebab itu umat islam mesti bersatu supaya tidaklah mengemis undi kafir macam sekarang!

bersatu nya melayu islam bermakna dengan 129 kerusi aje yang ada ni kita boleh memerintah malaysia untuk selama2nya dan orang macam anon 11.08 pun tak wujud lagi!anon 11.10 tu tak yah layan lah sebab bodoh amat.kerajaan islam fatimiyah,abasiyah,umayyah,
uthmaniah tu bukan islam lah sbb
tak jalan kan hudud? nak komen kena cerdik sikit,baca banyak2 buku sejarah islam tu!!!

Anonymous said...

Anak babi. Dyana kalau berdosa dia akan dibalas oleh Allah. Tapi masalahnya DAP TAK MENENTANG AGAMA ISLAM ITU SENDIRI. DIA SETUJU AGAMA RASMI MALAYSIA=ISLAM walaupun PAS kata perlembagaan itu belum lengkap Islamnya.

InsyaALLAh bila lama dalam Pakatan dia akan berubah mencari jalan terbaik dalam Pakatan.

Anak babi. Sofea tu asal keturunan bee end. Dah tentu tak berapa kukuh peganngannya. Mari sama2 tegur dia.

Amano pun bergantung hayat dengan undi kafir. Lagi teruk kerana kafir yang mempermainkan hukum Islam.

Penjajah dan bee end dulu dah membuatkan kita terpaksa bekerjasama (dalam politik) untuk memerintah. Cuma PAS lambat sedor...

Nak bergabung dengan parti melayu amano susah kerana didalamnya ada Melayu dan mamak mengaku Melayu yang sama2 tamak.

PAS dan PKR kena bekerja keras sedarkan dan tarik pengundi Melayu dari amano biar tinggal sorang dua je dalam amano.

Bila ramai Melayu dalam Pakatan. Kerusi Melayu boleh bertambah. Cina kena hormat kerana Melayu yang memegang kerusi tu jujur dan amanah. Disitulah kita mulakan semula keagungan Melayu Islam Melaka.

Buku sejarah Islam boleh baca. Tapi tengok pengarang dan jalan cerita. Mungkin dari penjajah atau yang sama pemikirannya.

Anyway, aku tak harap anak babi faham. Mungkin anak2 Melayu yang masih fresh otaknya boleh menerima. Jangan mare.

Anonymous said...

bapak babi yang di atas! itulah akibatnya jilat tahi dyana,lemak berkrim!asal sejarah tak memihak kepada dia maka penulis sejarah tu penulis penjajah! rosak dah budak ni nampaknya! rukun iman memang tak tahu dia ni! atau mungkin dia ni kafir kot beria sangat membela dap bapak kafir!dia adalah antara macai melayu penyembah kafir dap!memang bapak babi!!!

Anonymous said...

Anon 13.36. Ulangan. Penyokong Pakatan akan menyokong diantara satu sama lain demi nak memerintah dan tukar cara pemerintahan zalim bee end.

Dan juga tukar minda rakyat yang suka mencarut kepada diam. Nak suruh berzikir nampak alim sangat. Jadi dam lebih baik dari mencarut.