Thursday 29 May 2014

PEJUANG ISLAM BERSUNGGUH-SUNGGUH BANTU MUSUH ISLAM YANG PASTI TETAP MENENTANG ISLAM!!!



SELEPAS AKU JANJI HADI AWANG, PAS MULA GERAKKAN JENTERANYA SECARA BESAR-BESARAN DI TELUK INTAN???

DAP akhirnya menarik nafas lega apabila Presiden PAS, Abdul Hadi Awang yang telah bertemu dan duduk di sebelah Dyana Sofya mengeluarkan kata-kata di luar kesedaran. 

PAS sebelum ini merungut tentang bajet kecil yang diberikan oleh DAP kepada petugas-petugas parti tersebut untuk meraih undi Melayu-Islam Teluk Intan, kini telah menerima arahan daripada Abdul Hadi Awang agar bekerja sekeras mungkin mendapatkan undi Melayu untuk Dyana Sofya.

Malah dalam satu pengakuannya, Abdul Hadi Awang kagum dengan keberanian Dyana Sofya yang menyertai DAP dan kemudian bertanding sebagai calon Parlimen Teluk Intan mewakili DAP. 

Menurut Abdul Hadi Awang, dia sendiri tidak mempunyai keberanian sebegitu rupa. Apatah lagi Dyana Sofya dengan penuh bangga menyatakan sebelum ini, jikalau dia dipilih sebagai Ahli Parlimen Teluk Intan, dia tidak akan menyokong hudud selaras dengan kehendak partinya. 

Sedangkan PAS pula menyalahkan UMNO-BN kerana sentiasa mencari salah silap deraf hudud yang dibuat oleh PAS.

Daripada maklumat yang diterima, mulai Jumaat ini, pasukan dan gerombolan guru-guru sekolah kerajaan yang merupakan pemimpin, ahli dan penyokong PAS akan MENYERANG Pusat-Pusat Daerah Mengundi yang berikut:

(i) PDM Padang Tembak

(ii) PDMSelabak
(iii) PDM Seri Setia
(iv) PDM Kampung Banjar

Kesemua PDM-PDM berkenaan merupakan kawasan Melayu-Islam. PAS telah ditugaskan oleh DAP untuk meraih sebanyak mungkin undi Melayu-Islam untuk mengekalkan kemenangan dengan majoriti besar Teluk Intan.

Dua minggu sebelum ini, DAP telah memastikan kawasan-kawasan campuran dan Cina, selamat buat DAP. Kini yang menjadi kebimbangan DAP adalah kawasan-kawasan Melayu dan India. Justeru, PAS diberikan tugas-tugas khas di kawasan-kawasan Melayu untuk tujuan berkenaan.
Berdasarkan maklumat yang diterima, Markaz Tarbiyah Pusat Kampung Padang Tembak akan menjadi pusat operasi utama di mana perayu-perayu undi akan diagih-agihkan ke kawasan hitam DAP (kawasan putih BN).
Nampaknya pesona wajah Melayu Yahudi seperti Dyana Sofya telah berjaya memerangkap serban, jubah, dan janggut serta lenggok sengau bahasa Arab pasar puak-puak PAS untuk menjadi pak turut DAP.

Tahniah PAS!

Allah Taala benar-benar telah menunjukkan siapa dan apa sebenarnya PARTI ISLAM SE-MALAYSIA yang mudah terlentok, tergoda dan tergiur dengan kecantikan dan keremajaan seorang wanita!!!

TUBUH MEREKA KEBAL DARIPADA DIMAKAN API NERAKA!!!

PENENTANG HUKUM ISLAM DAN AGAMA ISLAM DIBANTU UNTUK TERUS MENENTANG ISLAM!

ULAMAK SU' DAH TAK NAMPAK ALLAH DAH KERANA DIKELABUI NUR WAJAH WANITA MUSYRIKIN!!!

IKUT KAU ORANGLAH! 

KEPADA PENGUNDI ISLAM TELUK INTAN ADALAH LEBIH BAIK TAK KELUAR MENGUNDI KERANA KEDUA-DUA CALON INI PENENTANG TEGAR HUKUM HUDUD ALLAH!
KALAU BERANI, KELUARLAH MENGUNDI!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kalau PASTI,tu dah mengatasi Tuhan beb.

Kita bila menulis fikir dulu. Tapi kalau dah tersilap aku sanggup mengaku dan minta ampun.

Macam ada mamat anti pas munafik kata... sejak pas menyembah dap lah benda ni terjadi! sokong dap makan babi!

Dia tak sedar dari zaman P Ramlee lagi Melayu makan biskut/mee/makanan cina buat. Tentu ada yang terkena babinya. Pakatan gak salah.